Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Heeelppp volgens mij hebben mn planten een voedingstekort! (organic)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Heeelppp volgens mij hebben mn planten een voedingstekort! (organic)

    Korting op 420shop
    Hey mensen!

    Ik heb wat problemen met het blad van mijn planten, voor zover ik het
    (goed) uitgezocht heb is het een voedings tekort. (kweekverslag voor setup: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mp-100-organic!)

    2014-08-21 19.26.09.jpg 2014-08-21 19.26.21.jpg 2014-08-21 19.26.34.jpg 2014-08-21 19.25.58.jpg

    Ik heb alleen geen idee wat voor tekort!! Ik heb wat dat betreft goed mijn huiswerk
    gedaan, alleen hier merk ik toch dat de ervaring nog ontbreekt. Ik geprobeert uit
    te zoeken wat voor tekorten het zijn, maar het lijkt allemaal verdomd veel op elkaar.
    Kan hier dus wel wat hulp bij gebruiken! Er is een grote kans dat het o.a een stikstof
    tekort is, aangezien ik dat op 20 Juni gemengd heb, en dat maar 2 tot 2.5 maanden
    werkzaam is is dat er nu zo'n beetje uit. Maar toch zitten er ook andere symptonen bij
    wat lijkt op een Potasium (K) tekort maar het lijkt ook weer op andere symptonen haha..
    Ik kom er gewoon ff niet uit!

    2014-08-21 19.26.48.jpg 2014-08-21 19.26.54.jpg

    Deze foto's zijn van een plant die sowieso niet helemaal jovel is,
    rare bladvorming en zaten al toppen in voor 21 Juni zonder dat die verduisterd
    is.. Die was dan ook al op 27 Maart boven de grond. Maar is toch gelukkig een
    mystery seed, dus wat voor strain het is, geen idee!

    Groetjes
    Last edited by Mindfulnesz; 22 August 2014, 10:05.
    'God wants spiritual fruits, not religious nuts'

    #2
    Re: Heeelppp volgens mij hebben mn planten een voedingstekort! (organic)

    Die mystery deed zal wel een autoflower of semi- autoflower zijn , en een paar vervormde bladeren heb ik ook op m'n white widow en dat is niet zo'n groot probleem hoor

    Comment


      #3
      Re: Heeelppp volgens mij hebben mn planten een voedingstekort! (organic)

      ik zie TMV virus, kalk gebrek en mag wel wat voeding hebben of 'n grotere pot OF de volle grond in.
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: Heeelppp volgens mij hebben mn planten een voedingstekort! (organic)

        Ze staan in 45 liter bakken, ik neem aan dat dat voldoende is?
        Voor zover ik weet krijgen ze wel genoeg voeding.. maar dat weet
        ik dus niet zeker.. ik zal wel ff wat dingen proberen iig bedankt voor de info



        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        @younggrower

        Dat kan wel is kloppen idd, maat van me twijfelde ook al of het een semi auto was of een normale plant.
        Dus gewoon lekker laten staan, komt van zelf wel een goed wietje aan? Dankjewel!
        Last edited by Mindfulnesz; 22 August 2014, 11:54.
        'God wants spiritual fruits, not religious nuts'

        Comment

        Bezig...
        X