Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Geel/paars blad op mijn blueberry

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Geel/paars blad op mijn blueberry

Hier van het zelfde, mijn auto staat nu ook al 9 weken terwijl hij begin september klaar moest zijn... Weet niet of ze buiten hebben gestaan maar ik denk dat het weer de boel wat vertraagt heeft? Heb de mijne vandaag ook nog wat voeding gegeven bij het wateren, zeker omdat het de komende dagen wat beter weer is. Op een week zou het er toch uit moeten zijn ^^ Heb trouwens gelezen dat je ze paar dagen voor het oogsten in het donker kan zetten om de hars productie te verhogen.. Weet niet of je er want aan hebt maar ga het bij de mijne toch proberen voor het knippen denk ik! Ben zelf echter nog een beginner hoor dus alles wat ik zeg kan helemaal fout zijn! (:

Grz

Comment

Re: Geel/paars blad op mijn blueberry

9weken voor een auto is best wel kort hoor. Ga er maar vanuit dat het nog enkele weken duurt. Ik had bij mij geen 12 weken verwacht +nog 1 tot 2 extra maar goed. Als ik maar wat lekkers kan oogsten want de toppen zien er wel goed uit en ruiken ook heerlijk alleen zo jammer van de gele en paarse blaadjes. Er is al weken geen voeding gegeven dus het zou alleen een tekort/blokkade kunnen zijn. Hoop dat er toch nog iemand mij simpel en duidelijk kan uitleggen wat ik het best nu kan doen totdat ik kan gaan oogsten. Maar dit blijkt wel heel complex te zijn aangezien ik nog geen duidelijk antwoord heb :s

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

Bezig...
      X