Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Nog maar 2 weken oud en al bladproblemen...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Nog maar 2 weken oud en al bladproblemen...

    Na verpotten heb je stilstand omdat er veel haarwortel kapot is en de plant deze eerst weer moet aanmaken. Verder staan ze nog steeds redelijk nat, tenminste zo lijkt het op de foto en ten derde lijkt het op je foto ook alsof die led erg weinig lichtdruk geeft. Lampje lager als kan of beter die led eruit en t-neon erin of hps.

    Comment


      #17
      Re: Nog maar 2 weken oud en al bladproblemen...

      Van het verpotten, dat begrijp ik, maar hij gaat nu wel beter op potgrond dan in de cocospotgrond... Misschien was er gewoon te weinig voeding in de cocospotgrond?

      Het lijkt idd op de foto dat ze nat staan, maar dit is foto vlak na het water geven...

      Hoe kan jij zien dat de led weinig lichtdruk geeft?

      Comment


        #18
        Re: Nog maar 2 weken oud en al bladproblemen...

        Ik heb met LED getest en als ik dan op je foto kijk naar het fletse licht en dat vergelijk met mijn eigen ervaringen dan concludeer ik dat je erg weinig lichtdruk hebt.

        Comment


          #19
          Re: Nog maar 2 weken oud en al bladproblemen...

          Ik was in de veronderstelling dat de plantjes zich meer zou strekken als er te weinig licht is?

          Comment


            #20
            Re: Nog maar 2 weken oud en al bladproblemen...

            Dat klopt in feite wel, bij te weinig lichtdruk zullen ze minder in blad investeren en meer in strekkingsgroei.
            Ik kan op je foto je lampafstand ook niet zien. Het leek me enkel wat flets licht op je foto, dat kan natuurlijk aan de instellingen van je toestel liggen. Ik merkte het enkel op en attendeerde je erop. Als jij ziet dat ze genoeg lichtdruk hebben dan is dat zo. Ik probeer enkel hardop mee te denken.

            Comment


              #21
              Re: Nog maar 2 weken oud en al bladproblemen...

              Lamp hangt op zo'n 45cm (zou ideaal zijn voor LED...)

              Ik vind het fijn dat je mee wil denken!

              Comment

              Bezig...
              X