photo 1.jpgphoto 3.jpgphoto 4.jpgphoto 5.jpg
Beste mensen,
Sinds kort ben ik bezig met mijn eerste kweekje. Sinds twee dagen staan de dames in bloei. Ik krijg nu last van verkleuringen op de onderste bladeren.
Niet alle plantjes hebben hier last van maar bij enkele begint het elke dag een beetje erger te worden.
-Soort Skunk#1 (Sensi Seeds)
-G-kit Bonanza 1200 (verhoogd) kweekkast met 2x600watt lampen
-Plagron voeding middels hun terra voedingsschema. (incl. toevoegingen)
-Om de dag 200ml water. (voedingswater: afgezuurd kraanwater met ph- tot 6.0 temp 23 graden)
-Temp is +/- 30graden met de lamp aan en de LV is +/- 60% (lamp uit +/- 22graden LV70%)
-Tijdens de groeiperiode heb ik 200ml groeivoeding per dag gegeven. (geen afwijkingen geconstateerd)
-Grond is licht vochtig (natte vinger werk, geen ervaring want eerste kweek)
Volgende maand ga ik een tensio meter kopen. Maar gezien de recente investeringen kan dat er nu helaas even niet vanaf.
Iemand een idee waar en waarom het mis gaat? (en of ik me zorgen moet maken)
Beste mensen,
Sinds kort ben ik bezig met mijn eerste kweekje. Sinds twee dagen staan de dames in bloei. Ik krijg nu last van verkleuringen op de onderste bladeren.
Niet alle plantjes hebben hier last van maar bij enkele begint het elke dag een beetje erger te worden.
-Soort Skunk#1 (Sensi Seeds)
-G-kit Bonanza 1200 (verhoogd) kweekkast met 2x600watt lampen
-Plagron voeding middels hun terra voedingsschema. (incl. toevoegingen)
-Om de dag 200ml water. (voedingswater: afgezuurd kraanwater met ph- tot 6.0 temp 23 graden)
-Temp is +/- 30graden met de lamp aan en de LV is +/- 60% (lamp uit +/- 22graden LV70%)
-Tijdens de groeiperiode heb ik 200ml groeivoeding per dag gegeven. (geen afwijkingen geconstateerd)
-Grond is licht vochtig (natte vinger werk, geen ervaring want eerste kweek)
Volgende maand ga ik een tensio meter kopen. Maar gezien de recente investeringen kan dat er nu helaas even niet vanaf.
Iemand een idee waar en waarom het mis gaat? (en of ik me zorgen moet maken)
Comment