Beste. 3weken geleden deed ik mijn zaadjes in de grond. Nu na even goed te groeien begonnen de onderste bladeren te verwelken en een paarse stengel te krijgen. Voornamelijk de oudste bladeren eerst en van de rand naar binnen toe
Nu dacht ik aan overbemesting of stikstof tekort ? Maar ik ben dit helemaal niet zeker.
Ik volg het kweekschema opgesteld door plagron. PH is steeds tussen 6en 6,5 (word afgevuurd met azijn.)de pH van de grond ook eens gemeten met zo een meter deze varieerde van 6,5 tot 7.
Wat eveneens vreemd is is da 2planten er meer last van hebbem dan de 3e.
Temperatuur lig rond de 30 graden
Een secret garden kweettent met 400w groeilamp hangt er nu in. Luchtvochtigheid varieert tussen 60 en 70 met fogger( staat continu op als de lamp brand)
Grond staat momenteel ook iets te nat maar laat ik momenteel wat drogen
Graag had ik iemands mening gekregen aangezien ik het echt niet zeker ben
Nu dacht ik aan overbemesting of stikstof tekort ? Maar ik ben dit helemaal niet zeker.
Ik volg het kweekschema opgesteld door plagron. PH is steeds tussen 6en 6,5 (word afgevuurd met azijn.)de pH van de grond ook eens gemeten met zo een meter deze varieerde van 6,5 tot 7.
Wat eveneens vreemd is is da 2planten er meer last van hebbem dan de 3e.
Temperatuur lig rond de 30 graden
Een secret garden kweettent met 400w groeilamp hangt er nu in. Luchtvochtigheid varieert tussen 60 en 70 met fogger( staat continu op als de lamp brand)
Grond staat momenteel ook iets te nat maar laat ik momenteel wat drogen
Graag had ik iemands mening gekregen aangezien ik het echt niet zeker ben
Comment