Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Scherpe puntjes zorgen/geen zorgen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Scherpe puntjes zorgen/geen zorgen ?

Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

zoals sommige al hebben gezien ben ik mijn eigen kweek gestart.
    Met 4 keer cheese van vision.
    Alles gaat naar behoren, alleen heb ik nog niet de nodige ervaring om bij alle problemen te herkennen.
    hier onder een foto van een van de 4 waarvan het blad zich wat anders ontwikkeld. Deze bladeren zijn op jet breedste punt 15mm en de andere zijn 20mm in doorsnede. Is dit uitdroging, te nat of gewoon de plant zelf? Ik heb een actieve inlaat die komt uit achter de ventilator dit brengt de temp op 26 nacht 28 overdag 22 lamp uit, en die laat de plantjes zachtjes bewegen.
    ze staan wel een beetje in de luchtstroom omdat de lamp 30 cm van mijn plantjes af hangt en daar tussen zit natuurlijk de luchtstroom.

Alvast bedankt!!!!
    Attached Files
    Last edited by pjot5689; 3 October 2014, 14:02.

Re: Scherpe puntjes zorgen/geen zorgen ?

Ik zie niets verkeerds.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik wel, een zonnebank hps foto die de meeste problemen wegstopt!

Comment

Sorry kan er niks aan doen.

Comment

Lamp uitzetten, foto maken, lamp weer aan.

Maar die eerst bladeren moet je je niet druk om gaan zitten maken hoor.

Comment

hps lampen moet je niet ff uitzetten en weer aan zetten dan blaas je de bol op. Minimaal 15 minuten wachten is aangerade maar persoonlijk wacht ik tot hij afgekoeld is.

Nu ff af op je vraag het enigste wat mij opvalt is dat sommige randje iets omhoog staan?
            Dit zal waarschijnlijk met warmte te maken hebben maar weet het niet ckr

Comment

Thanks voor de reacties,

Tot zo ver ziet er nu alles goed uit. Het was inderdaad even warm geweest door uitval van een ventilator.
              nu staan ze er goed bij.
              op de foto staan ze vandaag 6 dagen nadat de boven de grond zijn gekomen.
              Attached Files

Comment

Hmm dat van die lamp uit en weer aan wist ik ook niet. Al vrij vaak gedaan, lamp werkt nog steeds prima. Toch maar is een reserve aanschaffen dan voor als die explodeert.

Comment

Een paar foto's met de lamp uit.

image.jpgimage.jpgimage.jpg

Comment

Nette korte nodes, droge grond, helemaal prima. Ik kan niets zien waar ik me zorgen om zou maken.
                    Begin lekker een kweekverslagje joh!
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                      Nette korte nodes, droge grond, helemaal prima. Ik kan niets zien waar ik me zorgen om zou maken.
                      Begin lekker een kweekverslagje joh!

Misschien vind je het leuk om me te volgen? Het is nog aardig stil op mijn verslag.
                      ik weet ook niet hoe ik er voor zorg dat er een linkje onder mijn reacties komt te staan wat ik bij velen zie.
                      dus dan maar even zo ��:https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...cheese-vission

Comment

Hallo iedereen.

Nieuwe probleem
                        !!!!
                        Ik heb 4 cheese vision staan onder 250w.
                        ze staan nu 22 dagen waarvan 7 12/12.

alle 4 krijgen ze het zelfde ik heb de gehele voedingslijn van biogreen 2x pw 2 geef ik ze voeding.2 staan er prima bij en 2 niet en blijven achter. Ze hebben alle 4 de zelfde behandeling gekregen ! Ph 5,8 ec is nu volgens schema 1,1 ec. Zie foto's voor het verschil.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
                        Attached Files

Comment

Lijkt of er twee natter gestaan hebben. Als er twee iets achter blijven (minder verdampen) en je geeft ze allemaal het zelfde dan staan er 2 natter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                            Lijkt of er twee natter gestaan hebben. Als er twee iets achter blijven (minder verdampen) en je geeft ze allemaal het zelfde dan staan er 2 natter.

Ik heb het probleem reeds gevonden. Verkeerde ph. Gaf 5.8

Comment

Bezig...
                            X