Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladprobleem :(

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bladprobleem :(

Korting op 420shop
    Ze zijn nu van vorige week dinsdag boven gekomen en donderdag overgepot in de 11l potten.daarvoor stonden ze in een jiffy die heb ik dan gewoon by de aarde in de pot geplant. Sinds eergisteren denkik krullen mijn bladeren naar boven bij 2-3 plantjes en ze zien er echt droog uit.heb ventilatortje al uitgezet en wat water afgezuurd water gegeven.ik gebruike aptus voeding de regulator en de startbooster.ik hoop dat jullie iets meer kunnen zeggen hierover en of dit nog wel goed komt?

Re: Bladprobleem

Ventilatortje uitzetten was waarschijnlijk een goed idee. Is't warm in je tentje?
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Bladprobleem

Oorspronkelijk geplaatst door Rodigan View Post
      Ventilatortje uitzetten was waarschijnlijk een goed idee. Is't warm in je tentje?
      Het is meestal rond de 26-28 graden en heb de lamp ook al hoger gehangen.luchtvochtigheid 52%.

Edit: staat wel in schaduw zal onder lamp wel warmer zijn en het zijn juist de 3 die recht onder de lamp staan die er zo uitzien maar ze groeien wel het hardste van allemaal

Comment

Re: Bladprobleem

Je bladranden krullen op omdat je plantjes te veel verdampen. Om dit te voorkomen sluiten ze de huidmondjes en daardoor krult je blad omhoog. Lamp paar cm hoger hangen. Ventilator mag gerust aan maar zorg dat de luchtstroom niet pal op je plantjes staat.

Comment

Bezig...
        X