Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blaadjes worden bruin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blaadjes worden bruin

    Korting op 420shop
    Ze zijn nu 15 dagen en bij eentje beginnen de onderste 2 bladeren geel / bruin te worden en ze lijken te verwelken. Wat moet ik hier mee doen ?

    #2
    Re: Blaadjes worden bruin

    graag wat meer info..
    soortje, aarde, hoeveel Liter is je pot. welke voeding, PH-waarde, welke lamp, afzuiging...

    De bladrandjes van dat andere blad op de foto begint ook omhoog te staan... misschien nog wat meer foto's van de gehele plant enzo ....

    grtz
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

    Comment


      #3
      Re: Blaadjes worden bruin

      Shining silver haze ,aarde gold label light mix,11l potten ben gestopt met voeding geven omdat ik toen het idee had dat ze niet veel deden en ik gaf dan afgezuurd water ph 5,8 maar ik heb geen gedemineraliseerd water om de ph van de aarde te meten of kan dit anders?400w lamp op 60 cm en afzuiging zal ik foto van plaatsen.ik dacht dat de blaadjes misschien naar boven krulde omdat de lamp er te dicht boven hong en ik de ventilator erop had staan of overvoeding.
      En dit is een plant die harder krult.

      Alvast bedank [emoji2]

      Comment


        #4
        Re: Blaadjes worden bruin

        Oorspronkelijk geplaatst door shivaman View Post
        graag wat meer info..
        soortje, aarde, hoeveel Liter is je pot. welke voeding, PH-waarde, welke lamp, afzuiging...

        De bladrandjes van dat andere blad op de foto begint ook omhoog te staan... misschien nog wat meer foto's van de gehele plant enzo ....

        grtz
        Heb hierboven op je reactie gereageerd was vergeten te quoten :p

        Comment

        Bezig...
        X