Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

30x40x50 bruine blaadjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

30x40x50 bruine blaadjes

Korting op 420shop
    hallo allemaal,
    Sinds kort heb ik 2 zaadjes geplant in mijn zeer compacte kas, 2 pc fans en een spaarlamp. Dit gaat tot nu toe nog allemaal goed maar ik merk dat de blaadjes van de plantjes een beetje bruin zijn. Het lijkt op uitdroging maar ik weet zeker dat ik niet te weinig water geef. Weet iemand wat het kan zijn? en of het schadelijk/ernstig is?

mvg meneer420

Re: 30x40x50 bruine blaadjes

waar worden de blaadjes bruin boven of onderin de plant?, zijn ze geel of echt bruin?, een foto is wel handig.

Comment

Foto's aub.
      Blaadjes horen groen, zijn ze bruin, dan zijn ze dood.

Meest gemaakte beginnersfout : Te nat.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

het zijn bruine vlekjes op de bovenkantgallery_16743_5050_1356049.jpgzoiets, het begint al weg te trekken maar is nog steeds zichtbaar.

Comment

Ik gok dat ze ook in wat te zwaar bemeste grond staan, of dat ze teveel voeding krijgen.
          Plus wat teveel water.
          Cannabis heeft niet zo graag natte voetjes, meestal beginnen daar de problemen.
          Misschien een zakje fijne lightmix halen bij de growshop, of, als dat niet kan, een zakje biologische moestuinmix bij het tuincentrum ?
          Dan pak je een pot die 2x zo groot is als waar ze nu in staan, doe je halfvol met die verse grond, en daar zet je de plant op en dan bijvullen.
          Voor je gaat ompotten de aarde een beetje laten drogen, dan tik je ze zo uit de oude pot zonder de wortels te beschadigen.
          En dan, weinig water geven. Elke dag een klein beetje is beter dan 1x veel en 3 dagen niks.
          Succes.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
          X