Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Is dit teveel blad?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Is dit teveel blad?

Thanx cheese,

we gaan ervoor. ben zelf ook echt benieuwd naar ervaring met de bubblekush

Comment

- ziet er goed uit!
      - houde zo

Comment

Royal Queen Seeds dus? Uitkijken met herma's, he! RQS staat er bekend om. BubbleKush lijkt me trouwens wel een heerlijke soort. Jammie.

Comment

gelukkig nooit echt herma gehad en tot nu toe alleen RQS gekweekt. ik laat de dames zo min mogelijk stressen. is een mix van 2 heel bekende en goede soorten dus het beloofd wat te worden. nog iemand een idee wat verticale donkere strepen betekenen op je stengels? niet veel of ernstig, is maar een gedeelte van de steel. deze stengels zijn ontstaan na het toppen. krijg je de nieuwe vaak 2. deze zijn aangetast. maar we gaan gewoon lekker verder...

Comment

- komt door je te groot verschil temperatuur , dus stress hehe

Comment

maar als het maar tijdelijk was, zou het dan gevolgen hebben op de oogst? volgens mij is het dan niet zo ernstig geweest en was ik er snel bij. tenminste dat hoop ik

Comment

- je oogst zal minder zijn maar zal niet zoveel verschil uitmaken als je je dame niet nog te veel stress bezorgd komt alles goed.

Comment

ok nee thanx man, dan komt het wel goed. momenteel worden ze minimaal gestressd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rastaman1 View Post
                    ok nee thanx man, dan komt het wel goed. momenteel worden ze minimaal gestressd
                    - minimaal ken dat hahahaaha

Comment

hahaha, ja het is lastig om met alle factoren rekening te houden. soms beheers je temperatuur goed maar gaat de lv omlaag. wat is trouwens de ideale lv als er toppen zijn, wil geen toprot dit keer.

Comment

ff een update van de dames. ik heb inmiddels al 2 dagen de bloei gespot. ze zijn wel verdomd grote planten geworden. bijna ruimte gebrek nu.
                        inmiddels hebben ze weer een uitgebreid bladerdek. hier de foto's dan maar.

2015-02-01 16.56.57.jpg2015-02-01 16.56.42.jpg2015-02-01 16.57.06.jpg

groet,

rastaman

Comment

Dat zijn serieuze kadetten van bladerenman,keep it green

Comment

Ff een vraag wederom. mag je een lamp op kortere afstand hangen dan de aanbevolen afstand? Het zou in principe niet mogen omdat de planten dan toch gaan verbranden (neem aan dat dit gebeurd door de te hoge temperaturen ). maar als de temperatuur relatief laag word gehouden in de tent zou dit dus wel mogen toch? of zie ik dit verkeerd?

groet,

Rastaman

Comment

Bezig...
                            X