Beste kwekers,
Bedankt voor het lezen van mijn vraag en het eventueel beantwoorden.
Ik ben een hobbykweker en ben begonnen aan me tweede kweek.
hier wat details
strain: Power Flower (PP)
Ik kweek op aarde, gebruik LED verlichting 3 x 150 watt. temp met licht: 29 graden C, donker: 22 graden celsius. Heb continue een fan draaien.
voeding Hesi pakket.
Heb een x aantal plantjes en 1 plant vertoont geel blad, zie foto. Wat zou het probleem kunnen zijn, teveel voeding? Heb gisteren voor deze zekerheid deze plant met lauw water gespoeld. Maar na 1 dag geen verbetering.
Overigens 1 plant heeft maar enkele gele bladeren, de rest ziet er gezond uit.
Heb geen vliegjes, ruspjes of andere beestjes in me tent.
Wat zou het probleem kunnen zijn? Hoop dat jullie me richting kunnen geven om deze plant weer enigszins er gezond uit te laten zien. Bedankt voor de tips.
IMG_1081.jpgIMG_1084.JPG
Bedankt voor het lezen van mijn vraag en het eventueel beantwoorden.
Ik ben een hobbykweker en ben begonnen aan me tweede kweek.
hier wat details
strain: Power Flower (PP)
Ik kweek op aarde, gebruik LED verlichting 3 x 150 watt. temp met licht: 29 graden C, donker: 22 graden celsius. Heb continue een fan draaien.
voeding Hesi pakket.
Heb een x aantal plantjes en 1 plant vertoont geel blad, zie foto. Wat zou het probleem kunnen zijn, teveel voeding? Heb gisteren voor deze zekerheid deze plant met lauw water gespoeld. Maar na 1 dag geen verbetering.
Overigens 1 plant heeft maar enkele gele bladeren, de rest ziet er gezond uit.
Heb geen vliegjes, ruspjes of andere beestjes in me tent.
Wat zou het probleem kunnen zijn? Hoop dat jullie me richting kunnen geven om deze plant weer enigszins er gezond uit te laten zien. Bedankt voor de tips.
IMG_1081.jpgIMG_1084.JPG
Comment