Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blad problemen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blad problemen

    Korting op 420shop
    Goede middag mede forummers,

    Dit is mijn eerste kweekje indoors en heb al wat dingen mis gehad aan de planten maar weer goed gekomen, helaas hebben de planten nu weer een probleempje wat ik niet opgelost krijg, en voordat het te laat is.

    De planten zijn Special Kush van Royal Queen Seeds, begon er met 5 maar mn katten () hebben er 2 afgeslacht toen de tent flap open stond.

    Een maatje van me dacht dat het misschien een phosphorus deficiency was, maark kreeg tnog maar niet opgelost dus niet echt een idee wat het verder kan zijn daarom vraag ik jullie nu om hulp.
    Ze staan zo een 3 a 4 weken in bloei en beginnen al een paar mooie toppen te krijge. Ze krijgen op dit moment water + bloeivoeding (plagron alga bloom).

    Ik hoop dat jullie me hier verder mee kunnen helpen, zou zonde zijn als ze t niet halen met, nog een maandje of iets meer denk ik, te gaan.

    gr. Blazem

    IMG_20150404_141025.jpgIMG_20150404_141007.jpgIMG_20150404_132248.jpgIMG_20150404_132239.jpg
    Last edited by blazem; 4 April 2015, 13:16. Reden: foto's

    #2
    Re: Blad problemen

    Foto's
    Baas in eigen brein.

    Comment


      #3
      Re: Blad problemen

      toegevoegd., t lijkt bijna niks op de foto's maar als je zo de plant bekijkt zie je op vele plekken die bladeren geel ertussen en dan snel afsterven met veel vlekken en gedoe.

      Comment


        #4
        Re: Blad problemen

        Dit lijkt mij meer op overvoeding..
        5x Jack Herer & een AMS'je!

        Comment


          #5
          Re: Blad problemen

          lijkt me eerder een schade van in een vroeger stadium te nat gestaan te hebben een overvoeding zie je niet onderaan!

          Comment


            #6
            Re: Blad problemen

            Yep, onderin, groot oud blad, ouwe schade dus.

            Alhoewel ik bovenin ook wat paarse steeltjes zie, en het blad ziet er ook niet 100% gezond uit.
            Kan er verder niets over zeggen als ik niet weet waar ze in staan, hoe lang, en welke voeding en hoeveel ze daarvan tot nu gehad hebben.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Blad problemen

              Ze hebben inderdaad een tijdje terug 'natte voeten' gehad ja.
              maar kan dat ook oorzaak zijn dat de andere bladeren meer naar boven van de plant nu beginnen geliger te worden en van die vlekken krijgen, zwarte vlekjes wat groter word en afsterven?


              alvast bedankt in ieder geval
              hier een foto waar t beetje begint
              IMG_20150404_151642.jpg

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Grond: canna terra professional, potten van 11 L
              Ze staan sinds 5 februari (toen kwamen ze uit de grond) en sinds iets meer dan 3 weken in bloei (sinds ze echte bloeiverscheinselen lieten zien)
              ik heb ze in de groei periode plagron alga grow gegeven, en sinds bloeien alga bloom.
              Lamp: groeiperiode een MH 150W, bloei 250W HPS.
              Temp is altijd tussen 17 en 25 ingeweest, luchtvochtigheid op dit moment is 46% met een top van 60%.

              Comment


                #8
                Re: Blad problemen

                nu, een paar dagen later maar het word steeds erger. Verder geen voeding meer bijgegeven, miss toch maar gauw doen weer, miss met deze paar nieuwe foto's dat iemand weet wat het kan zijn(?)
                Gr blazemIMG_20150406_205817.jpgIMG_20150406_205758.jpgIMG_20150406_205733.jpgIMG_20150404_151642.jpg

                Comment

                Bezig...
                X