Ik heb een fout gemaakt met het voeden van mijn plantjes maar weet niet hoe het op te lossen.
Of is het een ander probleem?
Ik gebruik BioBizz All.Mix aarde in 29Liter potten, Root.Juice, Bio.Grow and Bio.Bloom.
Omdat het mijn 1e keer is maar 4 plantjes in een tent onder 600W HPS 60cm boven de plantjes.
Ventilator blaast constant over de plantjes (ze bewegen lichtjes)
En kool filter afzuiging etc...
Wat heb ik gedaan...
Zaadjes laten opkomen in potaarde tot ze 4 blaadjes hadden (ongeveer 1 week) op de vensterbank in klein kasje.
26 april heb ik ze verpoot rechtstreeks naar 29Liter potten met Biobizz all mix. (in de tent met lamp op 18/6)
3 mei ben ik begonnen met root.juice (4ml/liter) en bio.grow (4ml/liter) zoals op de fles staat.
Had geen schema dus ben van de fles uitgegaan.
De dames zijn nu 15 cm hoog.
De onderste bladeren gaan nu van fel groen naar licht groenig geen met gele vlekjes. ook krullen ze op. Op sommige bladeren kleuren de puntjes van het blad geel.
Bijgevoegde foto's zijn van de plant met de meest ernstige problemen.
Denk dat het door overvoeden komt (4ml/l ipv 1ml/l volgens schema (zie schema http://www.detuinsmurf.nl/media/Misc...ingsschema.pdf)
Gaf 250ml per plant per dag.
Wat kan ik doen?
gewoon een tijd alleen water geven maar voor hoelang?
Overtollige voeding wegspoelen? (had gelezen dat dit niet kan)
Wanneer moet ik weer starten met voeding geven?
Planten er uit halen, top laag vervangen voor nieuwe aarde en terug zetten?
Of is het een heel ander probleem?
18 uur lamp aan 6 uur uit nu.
Temp overdag is zo'n 25 a 26 graden 's nachts 18 a 20 graden. (Midden van de tent, niet onder de lamp)
pic1.jpgpic3.jpgpic2.jpg
Of is het een ander probleem?
Ik gebruik BioBizz All.Mix aarde in 29Liter potten, Root.Juice, Bio.Grow and Bio.Bloom.
Omdat het mijn 1e keer is maar 4 plantjes in een tent onder 600W HPS 60cm boven de plantjes.
Ventilator blaast constant over de plantjes (ze bewegen lichtjes)
En kool filter afzuiging etc...
Wat heb ik gedaan...
Zaadjes laten opkomen in potaarde tot ze 4 blaadjes hadden (ongeveer 1 week) op de vensterbank in klein kasje.
26 april heb ik ze verpoot rechtstreeks naar 29Liter potten met Biobizz all mix. (in de tent met lamp op 18/6)
3 mei ben ik begonnen met root.juice (4ml/liter) en bio.grow (4ml/liter) zoals op de fles staat.
Had geen schema dus ben van de fles uitgegaan.
De dames zijn nu 15 cm hoog.
De onderste bladeren gaan nu van fel groen naar licht groenig geen met gele vlekjes. ook krullen ze op. Op sommige bladeren kleuren de puntjes van het blad geel.
Bijgevoegde foto's zijn van de plant met de meest ernstige problemen.
Denk dat het door overvoeden komt (4ml/l ipv 1ml/l volgens schema (zie schema http://www.detuinsmurf.nl/media/Misc...ingsschema.pdf)
Gaf 250ml per plant per dag.
Wat kan ik doen?
gewoon een tijd alleen water geven maar voor hoelang?
Overtollige voeding wegspoelen? (had gelezen dat dit niet kan)
Wanneer moet ik weer starten met voeding geven?
Planten er uit halen, top laag vervangen voor nieuwe aarde en terug zetten?
Of is het een heel ander probleem?
18 uur lamp aan 6 uur uit nu.
Temp overdag is zo'n 25 a 26 graden 's nachts 18 a 20 graden. (Midden van de tent, niet onder de lamp)
pic1.jpgpic3.jpgpic2.jpg
Comment