Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Is mijn plant nog te redden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is mijn plant nog te redden?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    weet iemand misschien wat het probleem is met mijn plant?

    Dit is een plant van zo'n 1,5m.

    alvast bedankt voor de reacties
    Attached Files

    #2
    Re: Is mijn plant nog te redden?

    Zonder informatie kunnen we weinig..
    Welke soort? Welke grond? Watvoor water? Gebruik je voeding? welke? Hoeveel? Doe je verder nog iets speciaals met de plant? Waar staat hij? Buiten, binnen?
    Probeer zoveel mogelijk mee te geven. Aan een foto kunnen we gokken, maar dan blijven er alsnog tientallen opties over. Voor je 't weet legt ze helemaal het loodje.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Is mijn plant nog te redden?

      Je blaadjes beginnen te verdorren.

      Comment


        #4
        Re: Is mijn plant nog te redden?

        Ik heb helaas geen flauw idee wat voor soort het is,ik ben begonnen met zaadjes die ik gevonden heb in lokaal spul. Het is voor het eerst dat ik deze plantjes kweek hierzo, Ik woon in de tropen, dus het is aardig warm. Zodra het regent krijgen ze regenwater zoniet kraanwater. Ze staan in potten van een mengsel aarde,zand en geitenmest...��
        het is vooral begonnen op het moment dat ze begonnen te bloeien.

        Comment


          #5
          Re: Is mijn plant nog te redden?

          Het is te heet geweest of/en ze heeft te nat gestaan in de hitte, of ze heeft te droog gestaan bijv, dat zijn wel de meest voor de hand liggende mogelijkheden.
          Pick your choice.

          * ze staan al vanaf het begin buiten, toch ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X