Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladproblemen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladproblemen

    Korting op 420shop
    Hi,

    Mijn eerste planten, heb er 2 staan.. Sour diesels, vanaf het zaadje (feminized, dna genetics) plant ziet er goed uit op een aantal bladeren na, graag hoor ik wat daar de oorzaak van kan zijn aangezien ik dit nog niet echt herken deze bladeren zitten aan de onderkant van mijn plant.. de nieuwe bladeren zien er volgens mij super uit: hoor graag jullie reacties! [emoji269][emoji100]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    #2
    Re: Bladproblemen

    Ik ben geen expert maar heb de afgelopen dagen redelijk wat zitten opzoeken ivm bladproblemen omdat mijn dames zelf wat ziekjes zijn.

    Op de fotos heb ik zo de indruk dat de bladeren diepgroen zijn en hier en daar verbrande randen wat kan wijzen op een teveel aan voeding. Dus als dit het geval is, enkele dagen geen voeding meer geven en gewoon wat spoelen met water.
    Ik dacht dat ik ook ergens gelezen had (heb het forum gezocht maar niet gevonden, sry) dat het teveel van 1 bepaald voedingselement donkere bladeren heeft. Ik weet niet precies meer welk, maar misschien zit er van dat bepaald element teveel in je voeding? (Als ik het tegenkom post ik het hier wel)

    [Bron: https://www.wietzaadjes.nl/wiet-kwek...emen-wietplant > Zie "Kleur van het blad"]

    Nu nogmaals, ik ben geen expert maar dat zou mijn diagnose zijn . Mss nog effe wachten op extra reacties!

    Comment


      #3
      Re: Bladproblemen

      Oorspronkelijk geplaatst door Tomihawk View Post
      Ik ben geen expert maar heb de afgelopen dagen redelijk wat zitten opzoeken ivm bladproblemen omdat mijn dames zelf wat ziekjes zijn.

      Op de fotos heb ik zo de indruk dat de bladeren diepgroen zijn en hier en daar verbrande randen wat kan wijzen op een teveel aan voeding. Dus als dit het geval is, enkele dagen geen voeding meer geven en gewoon wat spoelen met water.
      Ik dacht dat ik ook ergens gelezen had (heb het forum gezocht maar niet gevonden, sry) dat het teveel van 1 bepaald voedingselement donkere bladeren heeft. Ik weet niet precies meer welk, maar misschien zit er van dat bepaald element teveel in je voeding? (Als ik het tegenkom post ik het hier wel)

      [Bron: https://www.wietzaadjes.nl/wiet-kwek...emen-wietplant > Zie "Kleur van het blad"]

      Nu nogmaals, ik ben geen expert maar dat zou mijn diagnose zijn . Mss nog effe wachten op extra reacties!
      Yo, thanks voor je reactie.. Bladeren lijken inderdaad verbrand, krullen ook een beetje om.. Gelukkig zitten de bladeren onderaan de plant, hebben inderdaad aan het begin van de plant terra leaves grow gebruikt en hier geen schema bij gebruikt, heb anderhalve week geleden deze voeding gehaald bij growshop de kast in rotterdam, ik kwam eigenlijk bloeivoeding halen maar deze meneer raadde mij dit aan.. Is ook bloeibevorderend na deze gekregen te hebben direct van de grow naar deze 1-comp overgestapt, ik geef nu tussen de 2 en 3 ml om de drie dagen, dit zei de man bij de growshop ook.. Ik denk dat het nu wel goed gaat met voeding want alle nieuwe bladeren zien er goed uit naar mijn oog..


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment

      Bezig...
      X