Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Help mij!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Help mij!!

Die pot moet groter en gaten idd. Als het geen autoflower is helemaal. 12 liter is voor het beginstadium van een niet auto wel geschikt maar meer ook niet.
    Baas in eigen brein.

Comment

Cocos is tevens een leeg medium. Er zit dus geen voeding in de grond. Je zult alles zelf moeten toevoegen..
      In het vervolg kun je beter potgrond of growshopaarde nemen, dat scheelt al een boel gedoe.

Het opdrogen van een veel te natte pot kan 3 dagen tot 2 weken duren afhankelijk van de temperatuur. Als de wortels reeds rotten, dan is het feestje volgende week al voorbij.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Dus je kweek je plant achter een raam en zet ze alleen bij goed weer buiten ?
        Zie je hier andere mensen da ook doen ?
        God was never on your side..

Comment

Laat die plant nou maar gewoon buiten staan, anders wordt het niets. Overpotten in een echt grote pot of metselkuip en buiten laten. Anders wordt het ook niets met het lichtregime straks. Of zit jij s'avonds thuis in het donker?

Comment

Het is op de kamer waar ik ze plant al meerdere keren goed gelukt, alleen niet door mij. Het kan best werken achter glas. En in de kamer waar ze staan is nooit iemand, dus is het licht ook nooit aan, dus geen problemen met licht. Maar ik was sowieso van plan om ze naar buiten te doen. Alleen wacht ik nog maar een paar daagjes, want als ik ze nu buitenzet weet ik zeker dat ze zullen verzuipen ;p
            bedankt voor jullie tips.

Comment

Meerdere keren gelukt op een heel andere manier dan. Met daglicht achter glas haal je maar een fractie van wat buiten mogelijk is en dan ook nog eens van een veeeel mindere kwaliteit.
              Baas in eigen brein.

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
                X