Ok , het zoveelste gele blad probleem; ik heb vele threads doorgelezen en ik weet het nog niet ; gewoon pure onkunde.
ik zet wat fotoś neer in de hoop dat iemand nog advies kan geven.
Het gaat om gefeminiseerde AF en niet AF , ik weet niet welke.
hier staat het voedings verhaal
sinds enkele weken werd het blad onderin geel , de laatste dagen breidt het zich snel uit naar de rest van de plant.
Als het zo doorgaat is het einde verhaal .
Ik heb een ph meter gekocht bij welkoop , maar die geeft bij alle planten 7.5 aan , lijkt me sterk dat ze allemaal gelijk zijn....
de tomatenvoeding die ik geef bestaat uit korrels , die blijven liggen en gaan schimmelen , vlogens de fabrikant geen probleem, maar kan ik ze beter onderwerken.
het zijn 32 L potten , volgens mij volledig doorworteld, kan dit het probleem veroorzaken ?
zou ik moeten overpotten of in de volle grond zetten ?
ze zijn ong. 1.65 hoog incl. pot
Alvast bedankt
ik zet wat fotoś neer in de hoop dat iemand nog advies kan geven.
Het gaat om gefeminiseerde AF en niet AF , ik weet niet welke.
hier staat het voedings verhaal
sinds enkele weken werd het blad onderin geel , de laatste dagen breidt het zich snel uit naar de rest van de plant.
Als het zo doorgaat is het einde verhaal .
Ik heb een ph meter gekocht bij welkoop , maar die geeft bij alle planten 7.5 aan , lijkt me sterk dat ze allemaal gelijk zijn....
de tomatenvoeding die ik geef bestaat uit korrels , die blijven liggen en gaan schimmelen , vlogens de fabrikant geen probleem, maar kan ik ze beter onderwerken.
het zijn 32 L potten , volgens mij volledig doorworteld, kan dit het probleem veroorzaken ?
zou ik moeten overpotten of in de volle grond zetten ?
ze zijn ong. 1.65 hoog incl. pot
Alvast bedankt
Comment