Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

omkrullen , vlekken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    omkrullen , vlekken

    Korting op 420shop
    Ik schreef laatst al over baderen met paarse randen , advies was om kalk toe te voegen, dit heb ik gedaan.
    Sindsdien zijn ze alleen maar achteruit gegaan , de fotoś spreken voor zich denk ik .
    alle slechte blad heb ik verwijderd , maar de vlekken op de eerst onaangetaste bladeren nemen toe.
    Ook krult het blad , kan ev. watertekort zijn, planten staan in de volle grond , het heeft enige dagen terug geregend , en ik lees dat te veel water funest is......
    Graag een opinie, bedankt.
    ps , folie is voor vorstbescherming ( voor de zekerheid maar gedaan)











    Detail


    Last edited by doorman; 13 October 2015, 15:08. Reden: foto toegevoegd

    #2
    Re: omkrullen , vlekken

    Ziet er niet goed uit ...


    Verzonden vanaf mijn "iPhone 6" met Tapatalk vanuit Groenland

    Comment


      #3
      Re: omkrullen , vlekken

      Kalk en P gebrek. Beide door de kou. P wordt onder de 18 grade maar moeilijk verplaatst door de plant en kalk word passief opgenomen en daarvoor moet de plant dus verdampen en dat doen ze bij dit weer nu eenmaal niet.

      Comment


        #4
        Re: omkrullen , vlekken

        ahaa de wijze flint heeft gesproken
        K-007
        Kishan's kijkdoosje

        Comment

        Bezig...
        X