Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vergeling bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vergeling bladeren

    Korting op 420shop
    Hoi mede-forumleden

    Een vriend van me vroeg me even langs te komen omdat hij bladproblemen heeft, maar nu sta ik voor een raadsel.

    Op de foto's zie je 2 bladeren maar elke plant heeft dit probleem, bladeren vergelen van onder naar boven.

    Iemand een idee?

    Groeten


    Caesaruploadfromtaptalk1445540765100.jpguploadfromtaptalk1445540791139.jpg

    #2
    Re: Vergeling bladeren

    Stikstofblokkade door te vroeg beginnen met bloeivoeding. Of te natte aarde, het ziet er flink nat uit in ieder geval.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Vergeling bladeren

      denk ook te nat en te koud,weeg en paar planten en doe dat na 2 dagen weer ,hebben ze bijna hetzelfde gewicht nog,dan heeft je maat ze verzopen.
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Re: Vergeling bladeren

        Hij had ze net water gegeven als ik de foto nam. Hij geeft ze elke avond 200 ml water.
        Hij is de bloeivoeding begonnen als de witte pistels er 1 week door stonden is dit te vroeg?

        Alvast bedankt!

        Comment


          #5
          Re: Vergeling bladeren

          is niet te vroeg.heb je de planten opgetild om te kijken of ze te zwaar waren?
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


            #6
            Re: Vergeling bladeren

            Mja mij lijken ze niet te zwaar, ook niet zwaarder dan die bij mij staan. En 200 ml per dag lijkt me nie te veel

            Comment


              #7
              Re: Vergeling bladeren

              Daarom dat ik dus voor een raadsel sta

              Comment


                #8
                Re: Vergeling bladeren

                wegen en dan weet je het zeker,met goede grond zou je nu al niet zulke tekorten kunnen hebben,is het growshop aarde?
                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                Comment


                  #9
                  Re: Vergeling bladeren

                  Is batmix net als ik gebruik... ja wegen zal niets anders opzitten

                  Comment


                    #10
                    Re: Vergeling bladeren

                    aarde hergebruiken daar doe ik niet meer aan je voed de aarde en de aarde voed de plant,is mij veel te moeilijk.neem een grond monster en ga naar een goede growshop,die helpen je wel op weg.
                    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                    Comment


                      #11
                      Re: Vergeling bladeren

                      Haha sorry maar ik denk dat ik het verkeerd verwoord heb. De grond is verse batmix van plagron. Ik bedoelde gewoon da ik ook batmix gebruik en er heel tevreden over ben

                      Comment


                        #12
                        Re: Vergeling bladeren

                        gelijk stoppen met voeden,batmix heeft alles voor de eerste 6 weken,is niet voor niks zo duur.
                        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                        Comment

                        Bezig...
                        X