Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

puntjes van de bladeren hangen opeens naar beneden.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    puntjes van de bladeren hangen opeens naar beneden.

    Korting op 420shop
    Beste Forum Members,

    Dit is het 3e jaar dat ik 4 plantjes heb staan . Dit jaar heb ik ze alleen in een kas staan.

    Vorige week kreeg ik 4 plantjes van iemand in grote potten. Heb ze overgepot naar wat kleinere potjes omdat die andere echt veel te groot waren voor z'n klein plantje. ( Mijn idee)
    Ze staan nu 5 dagen, en tot mijn verbazing zag ik vanochtend dat de puntjes van de bladeren naar benede staan/ krullen. Heb meteen heel google afgezocht alleen ben er nog niet uit
    wat het nou precies moet zijn.

    De plantjes staan in potgrond en ik gebruik niets anders dan water doe het voor de fun zonder hulpmiddelen.
    Heb hier een aantal fotos misschien dat iemand mij zou kunnen/willen helpen.

    Alvast bedankt

    1460200213533.jpg1460200184580.jpg20160409_165459.jpg

    #2
    Re: puntjes van de bladeren hangen opeens naar beneden.

    Staan ze niet wat nat?
    Op de foto's lijkt het toch zo.

    Volgens mij zijn het nog stekjes. Hebben ze mooi wortels? Anders zorg je best voor een wat hoger lv.
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #3
      Re: puntjes van de bladeren hangen opeens naar beneden.

      Dat idee had ik ook. Heb ze vandaag geen water gegeven alleen het lijkt alleen maar erger te worden =[. zijn inderdaad stekjes. maar ze hebben al best wortelpakket eronder

      Zal eens kijken of ik de LV wat hoger kan krijgen in die kas

      Thx voor de snelle reactie
      Last edited by Amnes1a; 9 April 2016, 21:30.

      Comment


        #4
        Re: puntjes van de bladeren hangen opeens naar beneden.

        Je had ze in die grote pot moeten laten staan .
        Deze potten gaan ze snel weer uit moeten je heb de wortel van de plant beschadig dat kost tijd om te herstellen
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: puntjes van de bladeren hangen opeens naar beneden.

          Inderdaad, een pot is niet gauw te groot, wel te klein en je hebt ruimte
          genoeg zo te zien!
          Twee maal verpotten is tweemaal stress en tweemaal tijdverlies!

          Comment


            #6
            Re: puntjes van de bladeren hangen opeens naar beneden.

            Had waarschijnlijk wel beter geweest. Maar had gelezen dat je beter kleine pot kon beginnen en dan steeds wat groter. Heb het gelukkig heel voorzichtig gedaan. Heb nu ook een schaal water in de kas. Hopelijk komen ze er snel bovenop

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Hoi peter. Daar heb je gelijk in. Ik laat ze ff tot rust komen in deze potjes. Zodra ik merk dat ze te groot worden voor de pot zet ik ze over in grote potten. Heb gister en vandaag even iets minder water gegeven omdat ze waarschijnlijk iets te nat stonden. Kwam net nog 3 flessen biobizz tegen. Zal vandaag even wat voeding toevoegen

            Comment

            Bezig...
            X