Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vetkleuring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vetkleuring

    Korting op 420shop
    Mijn 4 plantjes staan op plat asfaltdak in de zon.2 groeien op cocos.de grote en een kleine.ik hou de vochtigheid goed met een meter en geef nog geen voeding.zoals je ziet komen de onderste bladen wit.iemand raad?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
    Last edited by benv; 9 May 2016, 11:21. Reden: Typfout

    #2
    Re: Vetkleuring

    Raad, ja hou het eens bij 1 topic. En lees verslagen dan hebben je plantjes dat niet want je hebt duidelijk nog geeneens de begin stappen door die hier in alle verslagen te lezen zijn. Zulke planten krijg je door gebrek aan kweekinteresse en gemakzuchtig vragen stellen. Knip anders de slechte stukken van het blad, dan staan ze terug gezond.
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment

    Bezig...
    X