Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Help help help

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Help help help

Korting op 420shop
    Heren ,

Ik ben een beginnende hobbykweker, gister heb ik mijn stekjes opgehaald en ze waren mooi groen , vervolgens heb ik ze 200 ml water met wortelstimulator gegeven en toen ik vanochtend wakker werd zag ik dat mijn stekjes steeds meer geel werden en aan het einde van mijn bla
    d verbrande puntjes . Ik heb 5 pptjes staan en kweek op Cocos aarde en mijn lamp hangt op 1.20 m afstand 600
    watt . Het is 28 graden en 80%lv. Heb vandaag perongeluk ph van 7.3 gegeven , valt dit te herstellen en valt ook mijn stekjes je te herstellen

Gr Josje
    Attached Files

Re: Help help help

Aan die puntjes te zien zitten ze al vol spint. Als je als beginner begint met slechte stekken dan ben je op voorhand al verloren. En zeker op cocos. Zou opnieuw beginnen met zaad en aan dieje stekkenboer zijn oren gaan trekken want gezond zien ze er ni uit.

Comment

Bezig...
    X