Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Rare vlekken en kleur

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Rare vlekken en kleur

Korting op 420shop
    Beste Forum people,

dit is mijn eerste kweek alvast excuses voor dingen die niks blijken te zijn.

een van mijn planten begint deze rare ( lijkt wel pigment loze stukjes te vertonen) zie foto's , komt het bij jullie bekend voor?

de rest van mijn planten hebben deze 'doff' witte achtige vlekken op veel van de bladeren, de een wat meer dan de andere zie foto's 20160628_170639.jpg20160628_170647.jpg20160628_170703.jpg20160628_170721.jpg20160628_170734.jpg20160628_170851.jpg20160628_170855.jpg. daarnaast heeft een van die zelfde planten treurige onderste blaadjes, ze hangen vrij slap en zien er uit alsof ze er elk moment van kunnen afvallen

iemand die dit meteen bekend voor komt

alvast bedankt!

gr
    luuk
    Last edited by doomhel2; 28 June 2016, 17:30.

Re: Rare vlekken en kleur

Komt me wel bekend voor ja.
    alvast excuses voor dingen die niks blijken te zijn.
    Excuses aanvaard!
    Nou lekker voor de tv gaan hangen en wat anders doen. Met die planten komt het wel goed.
    Zie ook: elk ander topic met een vage titel - de jouwe is een van de betere zelfs - in kweken voor beginners of vragen buitenwiet kweken.
    Daar vind je precies dezelfde problemen, met precies dezelfde oplossingen: lekker niets doen.

Op de laatste foto zie ik sporen van slakken, een biervalletje is geen overbodige luxe.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

20160707_184049.jpg
      20160707_184042.jpg20160707_184021.jpg
      kan iemand bevestigingen dat dit stikstof tekort is ?

alvast weer vriendelijke bedankt!
      gr

Comment

Lees bovenstaande post en NEE dat wat je ziet dat hoort daar gewoon daar kan de plant wortels maken evt
        God was never on your side..

Comment

Technisch gezien, ja. Biologisch gezien, mwa..
          Het oudste blad is uitgemolken, niet meer in leven te houden, en het sterft af. Dat is vrij normaal.

Stikstoftekort voldoet aan alle tekenen die in de bladprobleemoplosser staan, als je dat niet terugziet, is er niets aan de hand. Dit is gewoon ouderdom.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
          X