Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Terugkerend bladprobleem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Terugkerend bladprobleem

    Korting op 420shop
    2.jpg3.jpg1.jpg

    Groeten
    Raygun

    #2
    Re: Terugkerend bladprobleem

    Ik vermoed dat u potgrond te sterk voorbemest is voor u jong plantje. Maar wacht ff op de kenners hun reactie, zelf ook nog onervaren.
    verslag 1, verslag 2

    Comment


      #3
      Re: Terugkerend bladprobleem

      flessenwater met de juiste Ph waarde
      Het meeste flessenwater heeft pH 8. Dat is te hoog, zuur je die af dan?

      Ik denk de combinatie te nat + te zwaar bemeste aarde. Universele potgrond is vrijwel nooit te zwaar bemest, dus ik denk dat ze te nat staan. De verzadigde aarde op de foto's wijst daar wel op.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Terugkerend bladprobleem

          Alvast bedankt voor jullie reacties!

          Het flessenwater heeft een pH-waarde van 6.7, dus dat zou in orde moeten zijn als ik me niet vergis. Heb ze inderdaad wel veel water gegeven, had ze net in een grotere pot gezet met natte potgrond. De NPK van mijn potgrond is 14-16-18.

          Wat betreft de vochtige grond is wachten tot het wat uitdroogt denk ik de enige optie, maar dan is dat probleem van de baan. Maar als het overvoeding is, zijn er dan oplossingen?

          Comment


            #6
            Re: Terugkerend bladprobleem

            Een eind geen voeding meegeven in u water maar ik zag nergens dat ge voeding geeft dus meer kan ge niet doen. 6,7 lijkt me iets aan de hoge kant.
            verslag 1, verslag 2

            Comment

            Bezig...
            X