Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vergeelde blad met bruine roest vlekken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vergeelde blad met bruine roest vlekken

Korting op 420shop
    Hallo kwekers,
    Ik heb drie planten van Afghan Kush in 65l kuipen buiten staan. Gebruik voeding van Hy-pro. 5ml op 1l water(zoals beschreven op gebruiksaanwijzing). Sinds een week heb ik een aantal bladeren die steeds geler beginnen te worden. Er zitten tevens bruine roest vlekken erop. Als een beginner gok ik op voeding tekort of te hoge ph. Ze zijn zeker niet te nat, dus geen verstikking. Ik geef ze op gevoel en afhankelijk van het weer zowiezo 2l per dag. Voeding geef ik om de dag 10 ml op 2l. Moet ik meer gaan voeden? Of is het misschien een ziekte of schimmel? Ph meter is onderweg.
    uploadfromtaptalk1468172426092.jpguploadfromtaptalk1468172434067.jpguploadfromtaptalk1468172439091.jpg
    Voor de rest zien ze wel gezond uit.
    Last edited by shitorino; 10 July 2016, 19:46.

Re: Vergeelde blad met bruine roest vlekken

uploadfromtaptalk1468172837469.jpg
    Het is voornamelijk de linker plant met de meeste gele bladeren/roestvlekken

Comment

Wat adviseert Hy Pro zelf volgens het schema ?

In welke aarde staan ze ?
      Last edited by Stemma; 10 July 2016, 20:36.
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Te nat.
        Denk ik.
        Toch.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
          Wat adviseert Hy Pro zelf volgens het schema ?

In welke aarde staan ze ?
          Ze staan in potgrond van welkoop gemixt met Perliet (10%)....kan nergens een kweekschema vinden dus ik hou me gewoon aan de voorgeschreven dosering. Doe elke dag nu 10ml op 2l water. Ga van de week ph van de grond opmeten.

Comment

Welkoop heeft verschillende soorten potgrond, heb je de universele met 100 dagen voeding of de kwekerspotgrond met 6 maanden voeding?

Hoe weet je zo zeker dat de grond niet te nat staat? Het heeft giga veel geregend de laatste weken. Welke voeding van Hy Pro gebruik je en heb je gegeven?
            Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ik heb de universele potgrond gebruikt met voedeing voor 2 mnd geloof ik. Ik geef de groei &bloei voeding terra. Ik ben ook pas begonnen met voeden na ong 2 maandjes. En ze zijn zeker niet te nat. Daar pas ik voor op. Als mn vinger langs de rand erin steek dan voelt de aarde licht vochtig voordat ik ze water geef. Ook al regent het veel, er komt niet veel regen in de potten terecht, omdat de planten dicht op elkaar staan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door shitorino View Post
                Ik heb de universele potgrond gebruikt met voedeing voor 2 mnd geloof ik. Ik geef de groei &bloei voeding terra. Ik ben ook pas begonnen met voeden na ong 2 maandjes. En ze zijn zeker niet te nat. Daar pas ik voor op. Als mn vinger langs de rand erin steek dan voelt de aarde licht vochtig voordat ik ze water geef. Ook al regent het veel, er komt niet veel regen in de potten terecht, omdat de planten dicht op elkaar staan.

http://cloud.tapatalk.com/s/5783c422...711_175831.jpg
                uploadfromtaptalk1468253262852.jpguploadfromtaptalk1468253269192.jpg

Comment

Hebben ze ook toppen?
                  Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Zekersuploadfromtaptalk1468262204301.jpg

Comment

Bezig...
                    X