Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Laatste bloeiweek pineapple expres

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Laatste bloeiweek pineapple expres

Korting op 420shop
    Hi, hier een beginnende verkleuring van de kleine blaadjes in de toppen.

Volgens het autoflower schema is hij a.s. dinsdag klaar. In verband met het voorspelde mooie weer wil ik hem nog een paar dagen langer laten staan. Ook zie ik nog weinig amberkleurige trichomen.

Moet ik hier iets mee of is er niks aan de hand? Ik kweek biologisch (makkelijke moestuin-mix + bio mest).

IMG_20160813_203602.jpgIMG_20160813_124036.jpg
    IMG_20160813_124106.jpgIMG_20160813_124254.jpg

Re: Laatste bloeiweek pineapple expres

Foto 1 lijkt gewoon mechanische schade of een rups of slak die daar een hap uit je blad nam.

Foto 2 die bruine vlekjes is beginnend kalkgebrek en die stipjes is zuigschade van een insect.

Gewoon niks aan doen en lekker laten afbloeien op water.

Comment

Dank voor je reactie. Bij foto 1 gaat het om de paarse / donkere verkleuring van de bladpunten in de toppen en niet om idd de vraat. In het rood omcirkeld zie je het het duidelijkste, alle andere puntjes hebben ook deze verkleuring (op de foto niet goed te zien). Of is dit domweg fosfor tekort vanwege het fanatieke bloeien?

Comment

P gebrek geeft donlere vlekken onregelmatig in het blad. Dit paars lijk eerder gevolg van koele nachten

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

Comment

Bezig...
        X