ik heb een Diamond girl en super Lemon haze staan , maar de blaadjes lijken me uit te drogen en precies in te krimpen, ook lichter van kleur en zien er volgens mij een soort uitgedroogd uit, onderste blaadjes worden geel en vallen af, nerven lijken precies uit te drogen en blaadjes gaan hangen naar beneden ! hiervoor stonden ze mooi groen en blaadjes strak naar boven ! ik kweek op 1/3 kokos, 1/3 aarde , 1/3 Batmix.
Volgens mij zijn de voedingstoffen uit de batmix uitgewerkt en krijg ik nu de eerste symptomen van ondervoeding! ik geef ook plagron grow mix maar dat lijkt het hem niet te doen ! ofwel staat de pot de warm en te zweten waardoor wortels zicht niet goed voelen? deze planten staan in 50 liter potten in de tuin ! ofwel is het mss een Kalium tekort? ik dacht van kalium korrels te gaan kopen of iemand een beter idee?
Ik kan alvast jullie expertise gebruiken !! Alvast Bedankt !!
Volgens mij zijn de voedingstoffen uit de batmix uitgewerkt en krijg ik nu de eerste symptomen van ondervoeding! ik geef ook plagron grow mix maar dat lijkt het hem niet te doen ! ofwel staat de pot de warm en te zweten waardoor wortels zicht niet goed voelen? deze planten staan in 50 liter potten in de tuin ! ofwel is het mss een Kalium tekort? ik dacht van kalium korrels te gaan kopen of iemand een beter idee?
Ik kan alvast jullie expertise gebruiken !! Alvast Bedankt !!
Comment