Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladprobleem bovenin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladprobleem bovenin

    Korting op 420shop
    Hey allemaal.

    Heb hier een aantal plantjes op kokos sinds 14 dagen in de bloei staan onder een 400w.
    Heb een aantal dagen op 600w geprobeerd, maar dan waren de temperaturen op deze warme dagen te hoog.

    plantjes krijgen volledig voedingspakket van atami. A/B , coco booster , bloeibooster en enzymen. Momenteel op ec 1.25.
    De voeding zit op max dosis van het schema. En wordt met regenwater gemaakt.

    Nu heb ik 1 plantje die al enkele weken geler uitslaat vanboven en ietwat sprieterigere nieuwe groei maakt. Ook heeft ze rode steeltjes.
    deze dame is wel het grootst en zit dus dichtst bij de lamp.
    ik zie geen gekartelde randjes dus denk zelf niet dat het door de stralingswarmte komt. Maar ben het niet zeker.

    Wat denken jullie? Verder zoeken naar een tekort of stralingswarmte?



    Alvast bedankt voor het meedenken.



    Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

    #2
    Re: Bladprobleem bovenin

    plantjes krijgen volledig voedingspakket van atami. A/B , coco booster , bloeibooster en enzymen. Momenteel op ec 1.25.
    De voeding zit op max dosis van het schema. En wordt met regenwater gemaakt.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Bladprobleem bovenin

      Raar dat de planten dan om meer voeding vroegen.
      , week na week.
      Maar das mijn eigen gedacht
      Aangezien regenwater een ec van bijna 0 heeft en kraanwater al 0.5 zal het eerder in deze zouten zitten dan
      overvoeding. Volgens de lokale gs zou micronutrienten toevoegen moeten helpen


      Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
      Last edited by sensiseed; 9 September 2016, 09:09.

      Comment


        #4
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Bladprobleem bovenin

          Yes nu geef ik kraanwater, waardoor de voeding op 1.3 ec zit.
          Terug maar op iets meer dan een halve dosis.
          Thanks guys.
          Zou de voeding op die paar weke opgehoopt zijn in het medium? Ik geef nu om de paar keer voeding eens gewoon water.
          Gewoon verderdoen zo dan?

          Kn iemand mij uitleggen waarom atami die a en b voeding in gelijke dosis voorschijft? Gedurende de hele kweek. Of moet je hier zelf wat op inspelen?

          @LR2 excuses voor de kutreactie deze ochtend. Met 't verkeerde been uit bed gestapt..

          Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
          Last edited by sensiseed; 9 September 2016, 18:44.

          Comment

          Bezig...
          X