Hey allemaal.
Heb hier een aantal plantjes op kokos sinds 14 dagen in de bloei staan onder een 400w.
Heb een aantal dagen op 600w geprobeerd, maar dan waren de temperaturen op deze warme dagen te hoog.
plantjes krijgen volledig voedingspakket van atami. A/B , coco booster , bloeibooster en enzymen. Momenteel op ec 1.25.
De voeding zit op max dosis van het schema. En wordt met regenwater gemaakt.
Nu heb ik 1 plantje die al enkele weken geler uitslaat vanboven en ietwat sprieterigere nieuwe groei maakt. Ook heeft ze rode steeltjes.
deze dame is wel het grootst en zit dus dichtst bij de lamp.
ik zie geen gekartelde randjes dus denk zelf niet dat het door de stralingswarmte komt. Maar ben het niet zeker.
Wat denken jullie? Verder zoeken naar een tekort of stralingswarmte?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Heb hier een aantal plantjes op kokos sinds 14 dagen in de bloei staan onder een 400w.
Heb een aantal dagen op 600w geprobeerd, maar dan waren de temperaturen op deze warme dagen te hoog.
plantjes krijgen volledig voedingspakket van atami. A/B , coco booster , bloeibooster en enzymen. Momenteel op ec 1.25.
De voeding zit op max dosis van het schema. En wordt met regenwater gemaakt.
Nu heb ik 1 plantje die al enkele weken geler uitslaat vanboven en ietwat sprieterigere nieuwe groei maakt. Ook heeft ze rode steeltjes.
deze dame is wel het grootst en zit dus dichtst bij de lamp.
ik zie geen gekartelde randjes dus denk zelf niet dat het door de stralingswarmte komt. Maar ben het niet zeker.
Wat denken jullie? Verder zoeken naar een tekort of stralingswarmte?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Comment