Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Opkrullend blad en gele bladpunten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Opkrullend blad en gele bladpunten

Korting op 420shop
    20161103_191737_resized.jpg20161103_191829_resized.jpg20161103_191928_resized.jpg20161103_192024_resized.jpg20161103_191718_resized.jpg
    Hallo allemaal denk dat dit overvoeding is heb ze geen voeding gegeven plagron batmix ph6.2 ze zijn nu twee weken oud hoor graag jullie reacties
    :

Re: Opkrullend blad en gele bladpunten

hoe warm is het bij je?? Moet je batmix niet spoelen voor gebruik trouwens??

Comment

Het is 24.5 gr of ik moet spoelen weet ik niet. Altijd growmix gebruikt
      :

Comment

Gok van een kweker in opleiding:
        Je plant is behoorlijk donkergroen, wat er volgens mij op wijst dat ze veel stikstof krijgt.
        Ik zie opstaande randjes aan je blad wat mij doet vermoeden dat ze het hier en daar wat warm hebben.
        De klauw kan ook wijzen op teveel stikstof, deels omdat de batmix niet gespoeld is en omdat er een hoge verdamping is waardoor de plant relatief veel stikstof opneemt.

Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!

Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.

Comment

Te warm staan ze niet .steek het op de batmix trouwens een week van tevoren heb ik mijn aarde gespoeld en ze hebben er allemaal last van bedankt voor de info
          :

Comment

laat ff weten hoe het verloopt, leer ik en anderen hier ook weer van

Comment

als ze niet te warm staat dan kan het ook nog zijn dat ze teveel in de luchtstroom staan(tocht)

Comment

Dat zou kunnen heb mijn inlaat zachter gezet en ventilatoren ook .heb dit nog niet meegemaakt kweek inmiddels 18 jaar maar wel de eerste keer op batmix�� ik hou jullie op de hoogte

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Dat zou kunnen heb mijn inlaat zachter gezet en ventilatoren ook .heb dit nog niet meegemaakt kweek inmiddels 18 jaar maar wel de eerste keer op batmix. ik hou jullie op de hoogte
                :

Comment

batmix is zwaarder voorbemest dan growmix, dus zou mogelijk een hoop kunnen verklaren.....

Comment

Dacht ik zelf ook batmix boosdoener is. Leer nog altijd bij .altijd growmix gebruikt of maakte zelf mijn grond .maar ja weer wat geleerd allemaal bedankt voor de reacties.
                    :

Comment

Bezig...
                    X