Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Plant in de bloei: blad randen blijvend geel!?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plant in de bloei: blad randen blijvend geel!?

    Korting op 420shop
    Dit 'probleem' speelt al weken de kartel randen blijven geel.. nou, geef ik zeer regelmatig de plant magnesium. een keer in de 3 dagen voeding (volgens het bio-grow schema).
    af en toe bloed meel, en vanaf gisteren wat extra kalium,.
    komt het gewoon door de bloei (die nu 1 maand duurt) of is er meer aan de hand?
    Power to the plant!

    #2
    Re: Plant in de bloei: blad randen blijvend geel!?

    Lijkt op overvoeding maar zie ook gele stippen van sprint even onder je blad kijken
    Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

    Comment


      #3
      Re: Plant in de bloei: blad randen blijvend geel!?

      overbevoeding daar had ik nog niet aangedacht! en ja veel puntjes van de bladeren zijn ook zwart/bruin...
      Power to the plant!

      Comment


        #4
        Re: Plant in de bloei: blad randen blijvend geel!?

        http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...men-t6968.html --> kijk es naar calciumtekort

        Ik vermoed dat het niet echt calcium tekort is maar een overdosis magnesium, bio-bizz is gekend dat er mg tekorten in de voeding kunnen zitten maar ik gaf bv maar om de 3weken een kleine dosis epsom salt toe in het water en had zo dit tekort al opgevangen.

        Geef ze een weekje puur water, de eerste maal mag je es goed overdrijven zodat het teveel aan mg kan wegspoelen
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

        A. The cop!

        Comment


          #5
          Re: Plant in de bloei: blad randen blijvend geel!?

          aha.. oke super! hier kan ik wat mee laat ik de bolletjes magnesium er maar weer uit pulken haha!
          Power to the plant!

          Comment

          Bezig...
          X