Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

o mijn god .....

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

o mijn god .....

Korting op 420shop
    oke oke eff rustig blijven ....maar volgens mijn he .,..zijn wij ook het haasje ,!!meeldauw!!.je zou bjna denken wie heeft er nou geen last van ...wie kan er voor ons kijkhu ?

weet je wat zo gek is,alleen die plantten in de kast hebben er last van .terwijl het dak en wat zij kanten openstaan ..en die plant die los tegen de schutting aan staat heb nergens last van ....bedankt .kaatje en maatje....

Re: o mijn god .....

oke we zijn eff naaar de plaatselijke faunaland geweest en hebben ook een flesje silinas aangeschaft het was heeel toevallig in de aanbieding ,....dus nu maar geduld hebben ......bij deze wil ik oo eff fifi bedanken voor de handige tips enzoo...

Comment

makkelijk prefentief middeltje is 1 deel volle melk 9 delen water

Comment

ik heb ook meeldauw maar gewoon goedje gekocht het schijnt te helpen
        Schutto In tha house

Comment

wel ja emiel wij ook hoor ..gewoon een fles silinas,en spuiten maar ...wij zouden zo verziekt zijn als het doorslaat naar de toppen ...dus voorkomen is beter dan genezen ...

Comment

Silinal dat is een goed middel, meeldauw ga je niet kunnen verwijderen maar wel bestrijden. Succes!

Gr Berckie (lazy-ass Smoker)

Comment

Bezig...
            X