Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Kromgroeiende bladeren(opkrullend achtig)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kromgroeiende bladeren(opkrullend achtig)

*blaadjes kunnen krom gaan staan om het vocht vast te houden er hebben zich dan te veel voeding zouten in je medium opgestapeld zout trekt vocht aan en dus zou is het in dit *secenario zo dat de grond mogenlijk vocht uit de plant probeert te trekken zuinig aan met voeding ! is mijn tip helemaal als je al wat gebruikt heb ! verder ziet het er redenlijk gezond uit naar mijn mening

Comment

hey ik heb een vraagje ik heb amnesia planten ze staan heel mooi aleen bij sommige zijn de scheuten van boven helemaal gekruld mar wel gezond alsof hij niet kan groeien komt dat doordat het te koud is als de lampen uitstaan krulkoppen ken iemand die term en kan dat ook bij amnesia voorkomen vanwege dat ze zo snel groeien

Comment

Laat je plantje buiten staan door dat je het elke keer verplaats gaat het beetje stressen
        Achter het raam werkt niet een raam houd 80% licht tegen en je plantje gaat strekken
        laat het lekker buiten staan zet het beetje beschut en de rest komt van zelf goed.

Je planten kan nu niet goed wennen halve dag zon en dan ineens lampen temperatuur verschil.
        Verder ziet hij er goed uit hoor
        God was never on your side..

Comment

Bezig...
        X