Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

blad waar toppen uitgroeien

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: blad waar toppen uitgroeien

Nou ja als 2 mensen het hebben mee gemaakt en daarnaast zijn er foto's van te vinden dan snap ik het niet.
    Daarnaast vind ik het wel bruut Markster komt hier al lang en we kennen hem al allemaal ik heb hem nog nooit betrapt op een leugen en zie ook niet in waarom hij zou liegen over zoiets.
    Daarnaast heeft ijscoman het ook mee gemaakt!!!
    En het gaat er niet over of het kan en hoe het kan er worden ook mensen geboren met 11 tenen en 3 oren.
    En we praten ook niet over bladstekken het gaat alleen om dat Monty zei dat kan niet en Markster zei ik heb dat al ooit gezien vandaar die foto
    God was never on your side..

Comment

Ah kijk, een budje op een blad. Zal zeker waar zijn markster daar twijfel ik niet aan. Het fenomeen bladstekken bestaat zeker en kan prima gedaan worden mat een aantal kamerplanten. er zijn verschillende technieken.

1. Jonge plantjes groeien op het blad (natuurlijke wijze).2. Bladstek van een volledig blad met bladsteel:3. Bladstek met hoofdnerf:4. Bladstek met zijnerven: (blad in de lengte doorsnijden)
      Een voorbeeld: Streptocarpus of Kaapse primula / spiraalvrucht.
      Werkmethode:
      Leg het blad met de bovenzijde naar beneden op een proper vlak.
      Verwijder de hoofdnerf met een scherp mes, waarbij alle zijnerven worden aangesneden.
      Verwijder de smalle zijkanten, de kans dat ze anders wegrotten is groot.
      Maak in de vochtige stekgrond een gleufje en zet de bladstekken er dwars in, zodat de aangesneden zijnerven in de grond komen te staan.
      De nieuwe plantjes zullen binnen 1 tot 2 maanden te voorschijn komen.

5. Bladstek met stukjes blad:6. Bladstek met ingesneden nerven:

Comment

Tjong monty weer en hoop info gooi je neer wat nergens voor nodig is Googel

Jij zei dat het niet kon en nu kan je het zien... zeg gewoon sorry tegen mark je zeikte hem af dat het niet kon en hji zoek 2 dagen en dan kom je met zoiets af pff
        God was never on your side..

Comment

Zet eerst eens een normale foto erop.

Comment

LOL staan genoeg duidelijke foto's op *sigh* , als je dat niet ziet ben je blind

Izz!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
              Ah kijk, een budje op een blad. Zal zeker waar zijn markster daar twijfel ik niet aan. Het fenomeen bladstekken bestaat zeker en kan prima gedaan worden mat een aantal kamerplanten. er zijn verschillende technieken.

Grtz
              Idd eergisteren zeikte je markster af op de chat en nu kom je weer met zo'n gepikt googel verslag lol

Comment

De stelling in de chat was NIET dat het niet toegepast werd monty,je zei dat het niet mogelijk was,
                m.a.w. je vondt dat Mark uit zn nek zat te kletsen...
                Misschien eerst beter google gebruiken.

Dat het geen rendabele manier van kweken is heeft hier niks mee te maken...

Grts
                Daniella
                Last edited by Jointjedraaien; 12 October 2009, 17:28.
                Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

euhm, op de chat ging het over een blad laten wortelen en daar een plant laten uitgroeien als ik me niet vergis. Xtreme zet duidelijk in zn post dat zn maat er gewoon mee verder ging in hetzelfde medium.
                  De foto's zijn gewoon freaks, maar geen bladstekken volgens mij.
                  Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_Allot View Post
                  Dat er een genetisch foutje is opgetreden, dat zou mayb wel nog verstaanbaar zijn. maar wie wil nou een plant die op elk blad nog eens een extra internode gaat aanmaken?
                  Daar had ik markyboy reeds gelijk gegeven.
                  Grtz $iR
                  Last edited by SirSmokeAllot; 11 October 2009, 14:23.
                  sigpic

Comment

ik ben ook helemaal niet over n bladstek begonnen ,best lees je de chat even na!
                    Last edited by markster; 11 October 2009, 14:25.

Comment

markyboy toch moest nog een edit doen, ik geef antwoord op misty. Het postje ervoor wat ik goed heb gelezen en er niet mee akkoord ben.
                      Grtz $iR
                      sigpic

Comment

het hele verhaal is begonnen toen bella n linkje op de chat heeft geplaatst,met daarin een foto van een wietblad waar n top op groeide.waarop ik zei dat dat kon en het zelf al eens gezien had.dit kon niet enz maar deze fotos zijn idd van n gemuteerde wietplant.over bladstekken heb ik nooit een woord gerept.ik zei dus alleen dat t mogelijk was dat er n bud groeit op t blad.en waar jullie die bladstek logica vandaan hebben gehaald dat weet ik niet.ik heb op mijn beurt gewoon wat fotos gepost over datgene waar ik t over heb gehad,niet meer en niet minder.
                        het gaat mij gewoon om de manier waarop hier mee omgegaan werd,jij weet wel wat ik bedoel sir!!!!ik hoef t niet met jou eens te zijn en jij niet met mij.maar zeggen dat iets bullshit is enz terwijl je daar geen bewijzen voor hebt ,vind ik een beetje kort door de bocht
                        Last edited by markster; 11 October 2009, 14:34.

Comment

Naja,die chat nalezen zal niet meer gaan,hier niet iig,en daar gaat het mij niet om ook.

Wat mij stoort is dat mensen anderen gaan lopen afzeiken,en vervolgens als blijkt dat ze geen gelijk hebben allerhande kunstjes en woordspelingen gaan gebruiken,daar naast ook prachtige stukken van google af plukken,en dan nog tot het uiterste doordrukken.
                          2 mooie voorbeelden hier

Goed onderbouwde kritiek oke,
                          maar van deze welles/nietes spelletjes heb ik mn buik vol.

Laat gewoon iemand spreken die ervaring met deze flauwekul heeft en ga geen gerespecteerde leden af lopen zeiken op de chat als je het niet kan onderbouwen.

Grts
                          Daniella

Misty's ABC

Comment

Je voelt je persoonlijk aangevallen mark, en daar kan ik niets aan doen. Dat probleem ligt volledig bij jou.
                            Dat het bullshit is is weer wat versterkt, lees gerust opnieuw ik geloof niet in bladstekken en nog steeds niet. Daar kom ik voor uit en schiet me gerust neer als dat fout is. De redenen waarom heb ik goed onderbouwt neergetypt.
                            Ik ben niet begonnen over bladstek maar geef je gelijk mark met de freak en toppen uit het blad. Dus waarom je aangevallen voelen.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Tosti View Post
                            Dit ondersteunt de theorie van bladstek ook he..
                            Ik heb dus het draadje wel goed gelezen en ga enkel mee in de discussie, daarom is het hier toch een forum? Volgens mij kaderen mn postjes wel in het geheel en dus...
                            Jammer dat je er zo over denkt miss, heb nochtans mijn best gedaan. Probeer gewoon mn verstand te gebruiken en logisch na te denken bij wat ik in mn hok aan het doen ben, daar heb ik google niet voor nodig.

Grtz $iR
                            Last edited by SirSmokeAllot; 11 October 2009, 14:54.
                            sigpic

Comment

Dees is toch een megabekend voorbeeld heeft ook in de highlife etc.. gestaan

Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door misty71 View Post
                                Wat mij stoort is dat mensen anderen gaan lopen afzeiken,en vervolgens als blijkt dat ze geen gelijk hebben allerhande kunstjes en woordspelingen gaan gebruiken,
                                2 mooie voorbeelden hier

van deze welles/nietes spelletjes heb ik mn buik vol.
                                Goed,nu is het al zover dat ik mezelf ga quoten,pfff.

Maar ik zie nog altijd een welles nietes spel,
                                Niks van sorry mark,fout begrepen mark,of je hebt gelijk mark...
                                DAT is wat mij stoort..

Ik twijfel niet aan jouw logica sir,maar soms is realiteit groter dan logica,
                                En soms heb je gewoon geen gelijk...
                                Ben dan een heer en geef toe dat het wel eens zo kan zijn dat een ander gelijk heeft.

Ik vindt wel dat het je siert dat je in de discussie meegaat,er is er een die stevig zn mond houdt als de knuppel eenmaal in het hoenderhok ligt...

hierna een dubbelpost van misty,over forumvervuiling gesproken,maar het moet...

Grts
                                Daniella

Misty's ABC

Comment

Bezig...
                                X