Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

blad waar toppen uitgroeien

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: blad waar toppen uitgroeien

***eindeloze zucht***
    sigpic

Comment

idd markanator had gelijk das wat telt

Comment

Deze post speciaal voor mark...
        En lijst hem in want dit zal de enige keer zijn dat ik een excuus maak voor anderen..

Lieve Mark,
        Het spijt me dat er op deze manier met jou omgegaan wordt,en wil hiervoor mijn verontschuldigingen aanbieden,
        Jou een beetje kennende weet ik dat je dit niet nodig vindt,maar ik vind je een waardevol lid van het forum,en zou het jammer vinden dat je hier een vieze smaak aan overhoudt.
        Jij hebt duidelijk bewezen dat de beweringen die je uitte in de chat (dat je een FOTO hebt gezien die bewijst dat het mogelijk is) op waarheid berustte...
        Dus...
        Mooie foto's mark,en sorry...

Grts
        Daniella
        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

Dat is mark.
          Had je al vanin het begin gelijk gegeven man maar volgens mij is er ergens iets fout gelopen. Mn reactie was vooral gericht op het postje van tosti erboven die hiermee als bewijs van zn bladstek kwam aandraven. Niemand reageerde hierop, ook jij niet...
          Naast de kwestie en de bron van het misverstand, excuses hiervoor.
          Grtz $iR
          sigpic

Comment

Oh oh oh Wat heb ik genoten van deze discussie..
            Stiekem liet ik het woordje bladstek vallen.. Goed gezien sir..

Ik vond het postje van Monty over bladstek heel informatief. Het postje van mij was gericht op de (ijle) hoop die ik had, dat er misschien toch nog iets uit mn plantje zou groeien.

Het verhaalf van de 5 maanden oude freak zegt natuurlijk ook niet alles. Zoals ik het zo zie kon die plant geen knopen maken, dat is ook nadelig voor aanmaken van nieuwe scheuten natuurlijk.

En misschien hadden ze op de foto in mijn draadje ook wel stiekem een bladknoopje begraven, dat zou de foto ook verklaren.

Groetjes Tosti

PS: Ik kwam niet met 'bewijs' aandraven, ik zei alleen dat het de theorie ondersteunt.

Comment

mensen het is nooit mn intentie geweest,om n beetje te gaan rellen hier.wel wilde ik aan tonen dat ik geen lulverhaal hoef op te hangen,en t was gewoon onschuldige informatie die ik tegen bella vertelde op de chat.dit is idd een forum,waar gediscusieerd word en we hoeven t niet met elkaar eens te zijn.ik wil er voor de rest geen woorden meer aan vuil maken.hier hoeft zich niemand te verontschuldigen,dus wat mij betreft zand erover!
              zullen we dan nu maar gewoon weer wat mooie plantjes gaan kweken?
              grtz

Comment

Originally Posted by misty71
                Wat mij stoort is dat mensen anderen gaan lopen afzeiken,en vervolgens als blijkt dat ze geen gelijk hebben allerhande kunstjes en woordspelingen gaan gebruiken,
                2 mooie voorbeelden hier
                Last edited by monty; 11 October 2009, 22:41.

Comment

zoals ik al zei zand erover!maar de discussie kwam opgang door n muzieklink van bella ,ik moeide me niet in t gesprek over blad stek.zoals je in de betreffende post kan lezen heb ik extreme daar ook n aantal vragen over gesteld.omdat ik niet wist wat ik daarvan moet verwachten.al met al zal t wel rusten op n misverstand,dus no hard feelings anymore

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_Allot View Post
                    Je zult met sterker en vooral groter beeldmateriaal moeten afkomen om mij te overtuigen. een stengelplant werkt gewoon niet op deze manier en het zou me verwonderen dat 2000 jaar botanische kennis op JD opeens achterhaald wordt.
                    Zo blijkt dat ook de kennis op JD niet onfeilbaar is

De eerste die het lukt mag binnen de week een bezoekje van Monty & $iR verwachten en een plek in the hall of fame, believe me you!
                    Een bloeiende stek laten wortelen, daar moeten we ons mee bezig houden.

Grtz $iR
                    Markster was blijkbaar de eerste die dit postte, ik vrees dat je hem een bezoek verschuldigd bent

Comment

Ik moet mijn zienswijze dus drastisch bijstellen, zo zie je maar alles kan dus met dat gekke cannabis. Ik ben zelf minder sceptisch ten opzichte van je bladstekexperiment nu ik dit gezien heb.

Comment

hahaha wel gaaf om dit te zien monty de wonderen zijn de wereld nog niet uit zie je maar weer.
                        Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Comment

na een discussie gisteren op de chat,over een wietblad waar een top uitgroeit.dit kon niet en was onzin,apekool bullshit enz.
                          er word min of meer beweert dat ik uit mn nek klets!dan hier het bewijs
                          of is dit gefotoshopped?
                          Nee idd de wonderen zijn de wereld niet uit, Markster had het van meet af goed, heeft even geduurd voordat ik hierin geloof, maar ben bekeerd.

Grtz

Comment

hahahahaha lol monty
                            Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Comment

Ff het topic naar boven halen.
                              De mijne van een PP:

Comment

ey vale,ik heb ook een plant met net dezelfde freak bladeren en die maakt ook topjes aan op het blad.
                                heb dezelfde soorten staan met normaal blad en die hebben dat niet.

Comment

Bezig...
                                X