Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

blad waar toppen uitgroeien

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: blad waar toppen uitgroeien

Probeer er eens een foto van te trekken Cannavis. Ik ben er zeer benieuwd naar...

Comment

hier ben ik dan met de foto's,speciaal voor vale een blad van mijn plant geknipt die nog nie klaar is

zoals je kan zien heb ik ook die freak like kleine vingers die in het midden recht naar boven groeien.
      er zijn er nog die het veel harder hebben,mijn plant telt miss 10 of 15 van die bladeren met wiet op.

Uploaded with ImageShack.us

Comment

Dank je voor de foto.
        Het bladpatroon is haast gelijk aan de mijne. ik had er maar eentje aan daar het een dwergplantje was, maar als je daar zoveel aan hebt zitten heb je een mooie unieke freak!!
        Dat budje is zelfs van een leuke grootte
        Succes met je budweed....

Comment

Hehe als je ziet welke vervormingen mensen kunnen hebben, dan denk ik dat een budje op een blaadje niet moeilijk te geloven is, heb er zelf ook eentje gehad. Der zijn wel nog meer abnormaliteiten...
          We zullen het in de toekomst wel weten waardoor het komt. Verzekers een bepaalde stof te weinig of teveel ...

Als we nu de bladeren door toppen kunnen vervangen in de toekomst zijn we helemaal goed bezig

Comment

Blijft cool die bladbuds.

Grtz

Comment

al zelf een 4x weer meegemaakt, wat mij overduidelijk is geworden, dat het telkens de planten waren die met hypro blad spray werden behandelt, die dit vertoonden, ook mijn black jack inmiddels nummer 5 die deze symptonen toont , voorheen ook vaker met hypro blad spray behandelt.

mijn ervaring 5x zaaiplanten, 5x hypro spraymix = deze symptonen kwamen.

gr staff

Comment

mijn ervaring is dat voeding of bladsprays er geen ruk mee te maken hebben.dit is gewoon n mutatie!

Comment

Ook ik gebruikte hypro spraymix bij die jamaica die ook bladbuds vertoonde, of het daaraan licht weet ik echter niet, wel frapand.

Grtz

Comment

En zoals ik ergens vermeld heb, heb ik het ook gebruikt....

Comment

ik dan weer niet,mijn doen het met alleen canna terra flores en green sensation...

Comment

CIMG4405.jpgHigh again,

even dit toppic weer leven in blazen.

Ook deze run ontdekte ik een budje op een blad. Deze is door een stuifmeeltje bestoven en draagt 1 zaadje , hihihihihihCIMG4368.jpg

Comment

haha lol monty, misschien krijg je wel planten die bij elk blad buds gaan aanmaken als je dat zaadje plant :p Heb zelf ook eens meegemaakt dat er zo 2 kleine blaadjes uit het bladhart groeiden maar had er verder geen aandacht aan geschonken en weet niet of er later een bud op gekomen is.

gtz

Comment

Ik trek hem weer even omhoog, buiten seizoen komt immers op gang.

Ik had in mijn eerste micro kweek ook een aantal bladeren die pistels hadden, heb die er toen af gehaald omdat ik niet wou dat de plant daar al te veel energie in ging stoppen(of dat ik door het blad er af te halen niet een grotere energie bron heb weggehaald dan de blad topjes opnemen dat weet ik niet XD).
                            Vond het wel grappig heb het destijds alleen niet opgezocht, het zijn immers levende organismen en je weet nooit wat je allemaal kunt verwachten.

Wat ik me echter afvraag is, dat als het in botanische geschiedenis niet beschreven staat?? of dat het dan niet iets is van de cannabis die wij hebben veredeld over de jaren om betere en krachtigere planten te krijgen. Genetische vervuiling(inteelt)?

@Monty, hoe is het afgelopen met het moeder Blad?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_Allot View Post
                              hehe, cool project maar ik geloof er niet in, het spijt me.
                              Cannabis is een stengelplant en dus moet je de stengel stekken. We kennen allemaal het principe van dieven. De okselscheut weghalen zodat daar geen scheut 'met verlies' aankomt.
                              Dat een steel van het blad kan wortelen, daar twijfel ik niet over. Dat is tenslotte hetzelfde als een stek. maar een groeiknop die uit het blad komt...
                              Ik zag ooit eens zon chinees die in 2 werd gereden door een vrachtwagen. Leuk, niet gefotoshopt clipje maar jammer genoeg mag je niet zomaar meer geloven wat je ziet. Dat bella dat duidelijk kan zien met haar superwoman vision daar twijfel ik niet over maar eventueel zou ik nog een kleinere foto posten, dan kan ik ze even onder mijn microscoop leggen
                              Zelf heb ik ooit eens 5 maand gewacht op een lemon haze plantje. Eerst vertel ik je hoe het gelopen is. De plant heeft nooit eerste getande blaadjes aangemaakt, direct blaadjes met 3 vingers. Daarna is er niets meer uitgekomen, groeiknopjes had ze ook niet. De 11l pot zat helemaal vol met wortels, veel meer dan de groeiende soortgenoten die op hetzelfde moment werden geplant. Zie foto voor het eindresultaat. Uiteraard was het plantje lekker groen gestart, op dezelfde manier als haar zusjes en nichtjes.
                              De stengel heeeft uit zichzelf nooit nieuwe groeiknoppen geproduceerd gedurende 5 maand tijd. De wortels hebben nooit een nieuwe stengel geproduceerd die een nieuwe plant zou kunnen voortbrengen. Het blad
                              Heb het zelf nooit in levende lijve gezien, maar heb er over gelezen in een boek geschreven door een ervaren grower. Een top op een blad is vrij ongewoon, maar het is geen onbekend fenomeen dus trek je maar niets aan van de mensen die je niet geloven.

Comment

rofl...je komt ff 2 jaartjes te laat Argenjointje in een discussie die duidelijk al is uitgeklaard...
                                Jammer genoeg heb ik het zelf nog steeds niet mogen aanschouwen.

Grtz $iR
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X