Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

wie weet wat dit is???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wie weet wat dit is???

    Korting op 420shop
    hoi iedereen,
    wie weet wat dit is? heb reeds al een plant omgelegd! je ziet duidelijk op de foto de versmalling, bruine kleur ( geen groene stam), en voelt aan als beginnend rot. Aan de zijtakjes zie je niks abnormaals, en dan op een dag hangen naar beneden, gebroken.

    iemand raad??? als het snel gaat, is het niet erg

    Grtz
    Attached Files

    #2
    Re: wie weet wat dit is???

    Ik zie het niet goed, ik zie dat je bovendeel van je stam een verdikking heeft, en de onderkant begint wat roodachtig te worden, maar dat is niet abnormaal.. Soms wordt je stam wat roder door de koude.. Ik zie niet echt een rot ergens.. ik zie wel op bladeren van je andere plant dat je aan het overvoeden was of bent..

    Comment

    Bezig...
    X