Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Kan mijn oude potgrond op mijn gazon?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kan mijn oude potgrond op mijn gazon?

Korting op 420shop
    Ik heb een hle hoop oude potgrond en mijn gazon kan een laagje extra grond gebruiken, dus dacht ik in plaats van nieuwe potgrond te kopen gewoon mijn oude potgrond van mijn plantjes erop te gooien, maar ik weet niet zeker of dit een goed idee is vanwege de achtergebleven voeding die er nog kan inzitten.

Mijn gazon is onlangs nog maar bemest.

Weet iemand mij hier iets meer over te vertellen?
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

Re: Kan mijn oude potgrond op mijn gazon?

Kan geen kwaad , waarschijnlijk heb je bemest met vaste stoffen en die komen langzaam vrij , ik doe het zelf ook
    Je oude grondje spoelt na een regenbui zo goed als schoon

Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Ok, vriendelijk bedankt!
      -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

Comment

Wordt wel je grasmat zacht van. Gras kan je beter bezanden, en de oude potgrond composteren voor later gebruik of in je tuin gooien.

Grtz HJM
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Moet ik HJM gelijk aan geven, beter scherp zand (metselzand) erover.

Comment

nooit problemen mee gehad, er zijn hier agv een ongewenst maar aangekondigd bezoekje weleens complete kannen met voeding de grond in verdwenen. En dan et volgende jaar (en nog steeds trouwens) van die dahlia's van volleybalformaat, echt vet lache. Al durf ik er geen groentetuintje meer van te maken

Wat wel erg opvalt is perlite in je tuintje > er zijn maar weinig niet-wietkwekers die dat door hun tuinaarde mengen.
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

ghahaha, mega daliaas lol.

Comment

Comment

Bezig...
                X