Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Aantal vragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Aantal vragen

    Korting op 420shop
    hallo mensen.
    ik ben gister naar de growshop geweest en heb 2 stekjes gekocht voor buiten(Santa maria&Bubble gum).
    nou is mijn vraag wat kan ik nu het beste doen?Ik ga deze week nog een spacykuip halen.
    ik heb een paar foto's om te laten zien hebben jullie tips voor mij?

    alvast bedankt!.
    P1020082.jpgP1020080.jpgP1020079.jpgP1020083.jpgP1020081.jpg

    #2
    Re: Aantal vragen

    Zo snel mogelijk in de speciekuip van 65 liter en grond halen bij de growsjop

    Comment


      #3
      P1020084.jpgP1020087.jpgP1020085.jpg
      Last edited by knalpinda; 30 May 2010, 22:15.

      Comment


        #4
        Re: Aantal vragen

        Maak met doorzichtig plastic even een tentje over je plantjes zo hebben ze paar dagen bescherming en extra vocht
        om langzaam aan wortel te krijgen.
        En zorg dat de aarde vochtig blijft.
        Groetjes Belladonna
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Aantal vragen

          ik kwam net thuis en toen higen de blaatjes en die verkleuren een beetje wat moet ik doen

          Comment


            #6
            Re: Aantal vragen

            Luchtvochtigheid omhoog . Men pakt een fles die snij de door midden en die plaats je over de stek.

            Als je water geef geef dan een klein beetje op je steenwol blokje het is vaak zo dat de aarde om het blokje het vocht uit het blokje trekt.

            Greetzz GG

            Comment


              #7
              Re: Aantal vragen

              Zet er een fles over heen zoals ze al als tip gaven in je post zo krijgen je bladeren extra vocht en verder kan je niks doen gewon zo laten staan ze hebben gewoon even tijd nodig en zorg dat als je morgen bv weg ben dat ze niet in volle zon staan beter paar dagen schaduw .
              maak even een dakje boven ze en gooi er doorzichtig plastick over heen zo kas idee en over paar dagen staan ze helemaal ze moeten wennen aan het buiten staan en wortel aan maken dat kost tijd .

              groetjes ik ga slapen
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Aantal vragen

                P1020095.jpgP1020093.jpgP1020094.jpg

                Comment


                  #9
                  Re: Aantal vragen

                  Je stek een beetje water geven rond de stam, een 200 ml en de stek even met een planten spuit nat spuiten, fles erover en dan komt hij wel weer.

                  Zet hem wel even in het licht en niet te warm maar wel min 18 uur.

                  Greetzz GG

                  Comment

                  Bezig...
                  X