Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

hennep is dying!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

hennep is dying!

Korting op 420shop
    Hallo,

Ben nu al enkele weken bezig met 3 plantjes. 1 van de drie kwam er overtuigend door, werd 25 cm. Ik verplantte ze een week geleden, geen probleem. 2 dagen geleden gaf ik ze een universele roze korrel als meststof, ze reageerde er heel slecht op en verzwakte zo snel dat hij al bijna voledig geel ziet en de bladeren heel snel afsterven.
    What to do? She's dying!!

grtz

M

Re: hennep is dying!

Vrees dat ze over voed is. Korrel zoveel mogelijk uit je pot nemen. Beter gebruik je een vloeibare voeding. Korrels zijn moeilijk te doseren en de voedingstoffen komen langzaam vrij. Je zou je pot kunnen spoelen met 3 x de inhoud van de pot aan water zodat je de voedingsstoffen eruitspoeld. Water afzuren naar 6.2 PH

Grtz

Comment

Bezig...
    X