Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Tumbler schoonmaken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tumbler schoonmaken

    Korting op 420shop
    Heren , en welicht dames.

    Ik vroeg me af ,hoe jullie na het knippen van de dames de boel weer reinigen ?
    Heb al meerdere dingen geprobeerd , van afwasmiddel tot remreiniger maar die thc is nog verdomde hardnekkig.

    Iemand tips om het een beetje fatsoenlijk schoon te krijgen ?

    #2
    Re: Tumbler schoonmaken

    Alcohol!!!!
    Al het andere laat te veel residu achter en in alcohol lost de THC op
    Bij de drogist of apotheek kun je alcohol krijgen , ga voor zo hoog mogelijk Percentage (%) maar na gebruik weg gooien dus ga het niet indampen want die alcohol is niet voor inwendig gebruik

    Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment


      #3
      Re: Tumbler schoonmaken

      Ken ook gewoon met slaolie. Erna goed uitwassen met een sopje en naspoelen met water en is weer blitseblank schoon.

      Comment


        #4
        Re: Tumbler schoonmaken

        het is heel belangrijk om de trimmer voor gebruik in te vetten met zonnebloemolie,hierdoor hecht de hars niet aan het rubber en het rooster.ook al ga je uuren draaien een keer invetten is genoeg.wil je hem echt weer brandschoon hebben dan zal je hem uitmekaar moeten halen en al de onderdelen moeten laten weken in een sopje van bv dreft.als je gaat knippen en hij is nog een beetje vies van de vorige keer maakt dit niks uit.maar als er schimmel in de machine zit dan heb je een probleem.dus ivetten met zonnebloemolie,enals je klaar ben nog een keer invetten.en dan naa een paar uur of de volgende dag afboenen met een schuursponsje met een sopje.dan de trimmer goed droog maken met een oude lap en geopend weg zetten.

        Comment


          #5
          Re: Tumbler schoonmaken

          Bedankt heren , ik ga er dit weekend eens mee aan de slag

          Comment


            #6
            Re: Tumbler schoonmaken

            Slaolie roken ???

            Ajo
            Ventje
            Living in Second live for real

            Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

            Comment

            Bezig...
            X