Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Prijs stekken
Collapse
X
-
Re: Prijs stekken
ja maar mijn zaad is van slechte kwaliteit, ik heb er nog maar 4 gekiemd van de stuk of 30 die ik heb laten voorkiemen. Dan weet ik ineens nog niet of het wel vrouwelijke zijn, plus dat zaadjes zeker geen kwaliteit garanderen.
Heb trouwens gepraat met hem en hij zei dat die stekjes echt weinig kosten, tis echt een vriendelijke man hoor twas stom om te denken dat ie me wouw afpersen.
Waarom zullen de makers van de site niet blij zijn?
Wacht al vol spanning.
Groeten, Michielgrow da weed, smoke it's buds
Comment
-
Cannab0y
-
Hoe belachelijk, stekken verhandelen is illegaal, maar zaadjes niet, hahaha.
Anyhow, stel nu dat de police achter mij aanzit, wat mot ik dan zeggen? Dat ik die zelf gekloond heb ofzo?
Ja ik ga waarschijnlijk ook zelf stekjes maken uit die stekjes of eventueel uit mijn eigen plantjes, want veel vrienden van mij wille graag een wietplantje, gewoon ter decoratie of simpelweg om op te smore. Zeg kan ik trouwens ook klonen uit mannelijke plantjes? Een paar vrienden hun ouders zouden er niet mee kunnen lachen maar als ze eenmaal weten dat de mannelijke bijna niks geven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janjaapmag je wel zaden gewoon verkopen stel je zet ze op marktplaats?
Ik weet niet of marktplaats zelf er ook mee akkoord gaat maar ik denk da ze daar ni zo'n probleem van maken
Comment
Comment