Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Stof op blad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Als de wortels te nat staan kunnen ze hun werk niet goed doen, de rest kun jezelf invullen.
    Geen toprot tenzij de verstoorde werking wortels heeft bijgedragen aan een sterk verminderde weerstand van de plant.

    Hier smaakt de eigen wiet vanaf het begin al beter dan de coffeeshop wiet.
    Weet dat sommige coffeeshops rommelen met synthetische THC, dat effect is heftiger dan natuurlijke THC en een stuk verslavender...
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
      Als de wortels te nat staan kunnen ze hun werk niet goed doen, de rest kun jezelf invullen.
      Geen toprot tenzij de verstoorde werking wortels heeft bijgedragen aan een sterk verminderde weerstand van de plant.

      Hier smaakt de eigen wiet vanaf het begin al beter dan de coffeeshop wiet.
      Weet dat sommige coffeeshops rommelen met synthetische THC, dat effect is heftiger dan natuurlijke THC en een stuk verslavender...
      Ok, dat is dan duidelijk.

      Als jou wiet beter smaakt als waar ik het uit de shop haalt dan wil ik graag jou kennis hebben haha.

      Heb net me plantje in een pot 24 gezet met een mix grond van Atami en Biobizz plus aan het water toegevoegd 2 hele kleine druppels wortelstimulator en daarna afgezuurd en aan haar gegeven plus dat ik ze buiten heb verplaatst.

      Hopen dat ze het goed gaat doen..

      Bedankt voor je uitleg, waardeer ik enorm.

      Comment

      Bezig...
      X