Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Help mijn auto white widows groeien niet (buiten)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Knal blauw View Post
    Ragnar Jammer man gelukkig leren we van onze fouten. Hoe groot zijn jou haze plantjes nu? Heb je een foto?

Mijn plan voor de northern light zaadjes is in de grote pot waar ik ze in wil afbloeien, een kuiltje te maken ter grote van een kweekpotje met daarin kokos. Het idee is dat ze daarin makkelijk en snel in ontkiemen. In kokos substraat zit geen voeding waardoor de worteltjes niet kunnen verbranden. Tegen de tijd dat het plantje wat groter is en voeding nodig heeft bereiken haar worteltjes de aarde. Op deze manier hoef ik niet te verpotten.

Is dit een goed idee? Zie ik wat over het hoofd?

*edit vraag aan Ragnar.
    He Knal Blauw. Mijn haze plantjes zijn rond de 30-35 cm en zijn al in de bloei...
    Weet je vorig jaar deed ik hetzelfde en toen had ik geen probleem met mijn autoflower. Dus waar het precies aan ligt?
    Een volgende keer wil ik ze na het ontkiemen ook direkt in een grote pot buiten zetten, alleen ik moet ervoor zorgen dat vogels niet mijn kleine plantjes dan gaan opeten.

Bijgevoegd de foto van mijn Amnezia XXL autoflower

Bye the way: goed idee wat je hebt over dat kweekpotje in kokos. Lijkt mij ook wel wat.
    Attached Files

Comment

@Knal Blauw: waarom niet eerst ontkiemen in een glaasje water? en dan daarna direkt in een grote pot buiten?

Comment

..... Ik gooi de auto's gewoon direct in de pot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Justgrower View Post
          ..... Ik gooi de auto's gewoon direct in de pot
          Hou hou je kleine vogels weg die gek zijn op kleine wietplantjes?

Comment

• Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Met een vogelverschrikker. Een stok in je pot met daaraan een touwtje met wat zilverpapier wat beweegt in de wind of iets dergelijks. Boeren hingen vroeger ook wel eens een dode kraai op maar dat gaat wat ver

• Ragnar
            Ragnar commented
            Editing a comment
            Oke thanks voor de tip

Ragnar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Knal blauw View Post
            Ik zou er niet te zeker van zijn. Ik heb ook een vogelhuisje met lekker eten erin maar ze prefereerden toch liever hele kleine wietplantjes.

Comment

Merels en duiven zijn het grootste probleem. Duiven het hele jaar door, merels alleen als ze net het nest uit komen. Da's over een halve maand ongeveer.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik was ook blij met dat virus om eerlijk te zijn. We hebben nog maar 1 of 2 merels in de wijk.
              Leuke beestjes, zo overdag en als ze niet aan je planten zitten. Maar als je toevallig onder een dakraam slaapt van het hoogste huis in de wijk, dan moet je er om 4 uur in de ochtend dus al aan geloven!
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

• Ragnar
                Ragnar commented
                Editing a comment
                Pfff afknallen dat ongedierte hahahaa

Nog verdergedaan met deze of heb je die definitief opgegeven?
              - Tweede maal WSS Skunk op balkonnetje - FIM & LST & zondervoeding
              - Eerste maal WSS Skunk - met (waarschijnlijk) voeding fail & LST

Comment

JackyS https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...week-in-potten Hoop sterft het laatst maar echt opschieten of goed gaan doet het niet.

Comment

Bezig...
                X