Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

toppen van bubble gum: tweede week groei onder van die 55 watt lampen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

toppen van bubble gum: tweede week groei onder van die 55 watt lampen

Korting op 420shop
    Hallo,

Ik zou graag 9 bubble gums zetten op 120x120in 11 litr potten onder 600 w hps

ze zitten nu in tweede week groei, en zijn nog klein eigenlijk... (onder 55 watt voorgroeilampen op 5-10cm hoogte)

ze hebben wel al 3 internodes, hoeveel keer toppen en vanaf welke internode, (ook al zijn ze nog maar 15 cm?)

Ik zou zeggen: 2 keer per plant, dat elke plant vier toppen heeft?

Geeft het niet dat ze nog zo klein zijn? ondanks het aantal internodes?

ik heb gehoord dat je moet toppen tijdens de groei, dat is dus theoretisch binnen dit en max twee weken?

Thanks amigos

Je moet niks he, je bepaalt zelf of je topt, en wanneer je dat doet.
    Je bepaalt ook zelf hoe lang de groei duurt (als je geen autoflowers hebt) dus tijd is dan ook geen beperking.
    Ik wacht tegenwoordig vaak tot ik de voorbloei gezien heb, omdat ik veel regulier zaad gebruik.
    Dat is pas na de 7e node, dus als ik ga toppen is dat boven de 7e.
    En of ik dan alleen het bovenste stukje knip, of dat ik de plant door-de-midden knip is een volgende vraag; maar alles kan.

Van het toppen groeien de planten breder, je krijgt inderdaad meer toppen, maar ze worden ook de helft kleiner.
    Bovendien kost het tijd. Een kweek zonder te toppen is 1-2 weken sneller klaar.

voorbeeldje van eentje zonder te toppen :

Die zijn groter en dikker dan een 1.5L fles
    Linkje naar dat kweekverslag van heizenberg: [Klik]

Er zijn weinig verplichtingen als je plantjes kweekt, er zijn wel veel mogelijkheden
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Maar als de toppen dikker zijn, zeker in de zomer,gaan ze dan niet sneller toprot krijgen? (lijkt me logisch)

dit zijn de plantjes nu, ik vind ze te klein om te toppen (15cm) 3-4 nodes...

is het omdat ik getopt heb, dat mijn bubble gums nu in week 10 vd bloei zitten en nog geen enkele amberkleurige trichome hebben?

Attached Files

Comment

Bezig...
      X