Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Herma's door overdruk in tent?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    als je het constant voorhebt? dan ligt er inderdaad daar iets en niet de gene's denk ik ook

    Comment


    • SRH
      SRH commented
      Editing a comment
      Ik heb het voorgehad bij mijn allereerste kweek ( headstash zaden) erna autoflowering cheese xxl's gehaald, identiek dezelfde kweekwijze toegepast, en daar had ik geen problemen mee. Nu ben ik bezig aan de overige zaadjes die ik nog had van de headstash zaden. Waarbij ik terug herma's ben aan het kweken.

      Maar moet er wel bij zeggen dat het niet zo extreem was zoals de eerste keer. Hier en daar wat bolletjes gespot. Maar met de eerste kweek hingen bijna alle toppen vol met balletjes . Ik zal deze avond nog eens een foto maken van de dames. Ik voel me er al een deel geruster in dat het wel allemaal zal meevallen ze volledig afdoen en opnieuw beginnen ga ik nu niet doen. Beter nog 200g zaadjes wiet als helemaal niets :p

    #17
    ja h allooo , als jij hermas had met dat zaad?... logisch verstand dan niet nog is te testen?...

    Comment

    Bezig...
    X