Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

wiet plant uit de grond gekomen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wiet plant uit de grond gekomen

Korting op 420shop

Comment

1: Mogelijk groeit ze verder of gaat ze dood, inderdaad, zonder foto is daar niks over te zeggen.
      2: Geen mest, de eerste maand zeker niet.
      3: Nee.

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

oke bedankt voor het andwoordt. over 2 dagen heb ik tijd om nog een keer te kijken. ik zal dan een foto maken.
        en wat is wel een goede manier om de wiet te drogen zonder dat mijn ouders erachter komen?

Comment

De kans is heel groot dat je plant verre daarvoor al gevonden wordt (niet perse door je ouders, maar mensen die gaan zoeken naar wietplanten... ik ken er een paar die aan het einde van de zomer bijna-klaar wietplanten stelen).
        Drogen moet in het donker, met een filter, zoals blackyardplant al zei.
        dit moet ook echt in het donker dus dat gaat niet in het bos.
        Je moet daarna ook curen, onthoud dat.

Ik denk dat je het best eventueel een vriend kan vragen of dit allemaal bij hem/haar kan... Misschien zijn zijn/haar ouders wat meer relaxed met wiet.

Comment

bedankt voor de reacties maar helaas is het plantje weg.
          gelukkig had ik ook niet verwacht dat het ging lukken en was het met geluk een gratis zaadje.

Comment

Bezig...
          X