Zou iemand mij advies kunnen geven over mijn planten, ze staan in de biologische grond van de ah. Nou kreeg ik laatst bladluizen in mijn plant en las ik online dat ik ze kon doen verdwijnen doormiddel van zeep over de bladeren te sprayen, 2 dagen met zeep besprayed en later las ik dat ik ook "dishwasing soap" kon gebruiken, nou dit heb ik geweten 2 dagen na dat ik ze besprayed had met dreft( veel te sterk afwasmiddel) nu een week later zien mijn planten er zo uit, ik denk dat er ook wat afwasmiddel water in de aarde is gekomen en dit misschien mijn ph heeft verandert, graag tips wat ik nu kan doen om ze te helpen herstellen( ik ben erg nieuw in het groeien en pas dingen soms verkeerd toe ik probeer wel altijd onderzoek te doen voor ik iets toe pas, toch gaat het vaak fout. ) aangezien ik buiten groei kan ik moeilijk overnieuw starten en hoop ik dat mijn plantjes te redden zijn. Ik heb 3 planten de grootste is een super lemon haze, de gene ernaast is een white widow en ik heb nog een tangerine dream, allemaal 20 liter potten
Wat moet ik nu doen
Wat moet ik nu doen
Comment