Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Dagboek van een n00b : Elke week een nieuw probleem

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ik zou de les uitzitten. En er eventueel twee bijzetten.
    Deze gaan nog een paar grammen opbrengen per plant. Bud op een stokje.
    Je kan die keuze alleen zelf maken wat jij wilt doen. Ik begrijp wel dat je er klaar mee bent. Maar het is ook leerzaam om te kunnen oogsten, knippen en drogen.
    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

Ik ga deze houden en er 3 nieuwe bijzetten die komen morgen binnen.
      welke potgrond heb ik nu nodig?
      en ik wil ze graag gelijk in de aarde stoppen en buiten zetten.
      Kan dit gewoon?
      het word volgende week goed heet kan het dan kwaad of is dat beter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anthony024 View Post
        welke potgrond heb ik nu nodig?

Lees dit even, dan weet je precies wat je dames willen hebben.

Comment

Dat had ik al gezien maar welke potgrond bevat deze dingen ik wil gewoon alles in 1 hebben of bestaat dat niet.
          universele grond ga ik niet meer doen.
          batmix zag ik staan is dat juist?
          De zaden komen vandaag binnen en wil ze gelijk in de aarde stoppen.
          ik heb 3x cheese feminized besteld.
          en zou grond willen hebben waar ze gelijk in kunnen en dan naar 4 weken terra bloom gebruiken.
          Last edited by Exmember30108; 21 June 2018, 10:16.

Comment

Ik heb zojuist plagron cocos premium besteld die komt morgen binnen samen met de nieuwe zaden.
            is dit goeie grond?
            en kunnen die zaadjes er gelijk in?

Comment

Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Ik heb goed gelezen en wou alleen jullie mening.
                ik ben bij een vriend geweest en die had cocos supreme aarde en die is al volledig doorgespoelt en cocos a en b voeding verder niks planten zien er super uit,dus ik ga het ook op die manier proberen lukt het niet dan volgend jaar een nieuwe kans.

Comment

Veel mensen hier, inclusief ikzelf, kunnen niet met cocos overweg.
                  Ik, en veel mensen hier, kunnen je dan niet fatsoenlijk helpen omdat we zo weinig met cocos doen, dat we de problematiek niet kennen.

Universele potgrond is mijn nummer 1 aarde. Omdat het werkt, omdat ik er niks aan hoef te doen, en omdat het ontzettend goedkoop is.
                  Probeer het misschien met de helft van je nieuwe zaden nog eens, maar dan op de luie stoner manier: vul die pot met potgrond, duw er een zaadje in, geef een keer water.
                  Daarna niks meer doen behalve af en toe watergeven, totdat er een keer een geel blaadje komt. Zie je vraat? Niks doen. Zie je rare spikkeltjes? Niks doen. Gele lobbladeren? niks doen. Gele bladeren die boven de 3e node komen? Keertje een fototje plaatsen en vragen of het tijd is om te voeden.
                  Zo doe ik het al 2 jaar, echt, ik heb niet eens meer 't gevoel dat ik wiet kweek. Ze doen het vanzelf!
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

• Ipie
                    Ipie commented
                    Editing a comment
                    Volledig eens...!!

Oke duidelijke taal lr2 ik ga proberen en zal jullie over 2 weken een update geven hoe het er voor staat. Bedankt

Comment

Goedendag mensen,

mijn zaadjes zijn allemaal boven de grond gekomen en de stek is ook weer herstelt.
                    mijm vraag is ik heb 3x normale cheese zaadjes.
                    hebben die nog genoeg tijd om te groeien of had ik beter autoflowers kunnen nemen.
                    ik had er nog 2 auto mazaar bij gekregen die heb ik ook gezaaid en zijn ook boven gekomen.die zijn in de cocos ok te proberen en die andere 3 cheese is gewoon universeel potgrond van de praxis

Comment

Een auto af laten bloeien geeft ongeveer de zelfde tijd.
                      Als het weer goed blijft ga je dat wel redden...............

Comment

Ja ik bedoel eigenlijk worden ze dan nog wel redelijk groot of blijven ze klein?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anthony024 View Post
                          Ja ik bedoel eigenlijk worden ze dan nog wel redelijk groot of blijven ze klein?
                          Van een afje met een bepaalde levensduur kun nooit verwachten dat het de zelve opbrengt geeft dus altijd minder.....

Comment

Volgens mij heb je het niet goed gelezen ik heb het over de 3 cheese dat zijn geen autoflowers.
                            Dat wil ik graag weten of die nog redelijk kunnen groeien of dat het te laat is en ze zeer klein zullen blijven iemand een idee?

Comment

• LR2
                              LR2 commented
                              Editing a comment
                              Niet-autoflowers gaan door tot soms wel eind september met groeien. Als je ziet hoeveel er in een enkele maand bij kan komen, dan kun je met de juiste verzorging wel wat struiken verwachten.

goedemiddag anthony volgens mij als ze nu boven de grond zijn kan het nog net
                            mischien ga je wel last krijgen van de vocht als die eenmaal aan het bloeien is maar genoeg mensen die later oogsten

ik zou nog wel even checken wat een pro na mij zegt maar volgens mij heb ik gelijk succes verder

Comment

Bezig...
                            X