Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

vreemde snuiter ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

vreemde snuiter ?

Korting op 420shop
    Hallo allemaal ! Nog nooit eerder heb ik getwijfeld over mijn buitenkweek , altijd blij met het resultaat in oktober
    Op dit moment heb ik helaas wel een twijfelgeval en niemand in mijn buurt die hier meer over weet , vandaar heeeeel erg graag jullie hulp ..
    Ik heb 5 piepkleine stekjes geplant die als kool zijn gegroeid maar waarvan er nu 1 echt anders uitziet dan ik gewend ben.
    Heb eerder al gecheckt of dit een mannetje zal zijn maar daar vond ik het niet op lijken.
    Wat denken jullie ?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

En je vond dat niet op een mannetje lijken omdat ????
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

..omdat ... er geen haartjes zouden zitten in de okseltjes van mannetjes en deze heeft wel haartjes :-*
      Maar volgens jou is het dus een mannetje QnQ ?

Comment

Het is de zuiverste definitie van een man. Wel een mooie, maar 100% zeker een man.
        Google even naar cannabis male female en je weet genoeg.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Fuk ! Ik kan er met m'n petje niet bij dat ik het een week of 3 geleden gewoon echt niet kon herkennen dmv foto's google male cannabis ..maar inderdaad , nu is het overduidelijk !
          Thanks LR2 ! ..maar nu ? heel voorzichtig zsm verwijderen ?

Comment

Je kunt 'm eerst even helemaal doornat spuiten met een plantenspuit.
            Stuifmeel werkt niet meer als het nat wordt. Daarna inderdaad verwijderen.
            Je kan 'm gewoon onderaan afknippen/zagen.

Daarmee is niet gezegd dat je geen zaden in je andere planten krijgt.
            Deze heeft al een tijd staan stuiven, hij lijkt zelfs al toprot te hebben dus ik ben bang dat alle vrouwelijke planten in je wijk die al in bloei staan inmiddels bevrucht zijn.

Verwijderen dus, en bidden maar ofzo.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

HIJ ligt in de kliko

Comment

Bezig...
              X